1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut 343i verneukt het weer, wilde binnenkort nog ff account met rank lvl 50 kopen voor $30...
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Daar gaat mn 30$. Kutzooi, nu moet ik een echte baan zoeken. :'-(
     
  4. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij blijft dus nog maar even in de kast liggen...

    Nog steeds geen reden dus om het spel weer uit de kast te halen! ;)
    Zonde dat ik ooit de seal eraf heb gehaald...moet ik alsnog het spel sealed kopen voor mijn verzameling! :mad: Wie??! ;)
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    In halo 2 werden ranks ook af en toe gereset. Maar dit is wel heel overdreven. :emo:
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Halo 4 “Forge Island”



    Content: Halo 4 Forge Island
    Price: Free
    Check availability in your Xbox LIVE region
    Dash Text: Referred to as the ‘Great Anvils’ by UNSC personnel deployed to the southwestern peninsula of Requiem’s smallest continent, these massive sentinels tower high above the shield world’s warm tropical ocean. The geologic data acquired from these islands has offered incredible fodder for Infinity Science’s Forge group, providing diverse and modifiable terrain for the War Games combat simulations.
    .

    Add this free game add-on to your your Xbox 360 download queue

    http://marketplace.xbox.com/Product...1-47b5-40fa-b633-e27b5b468bd5?cid=majornelson
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Straks even checken. :) 8 april komt trouwens de nieuwe Castle map pack uit. Ik dacht dat die 1 april zou komen, blijkbaar dus toch een grapje! :+
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Haha jaa klopt zag later ook dat die datum niet klopte heb die datum nog aangepast later:+
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wauw, dat is toch wel netjes van ze. Hele eilanden en shit... Ziet er goed uit die nieuwe (forge) map! :)
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat maar één keer, na de grote update omdat levelen te moeilijk was (level 30 was bijna onmogelijk, zelfs zonder cheaters). Weet het niet meer zeker, zo lang geleden alweer...
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Halo 4 DLC Forge Island is te vroeg

    Hoewel Halo 4's nieuwste DLC-pakket voor 11 april in de planning stond, is deze toch sinds gisteren te downloaden. Dit komt doordat het pakket eerder door de classificatie is gekomen dan 343 Industries had gehoopt.

    De gratis update is 155 MB zwaar en voegt de nieuwe map Forge Island toe aan de Forge Mode. De map is tot stand gekomen door inbreng van de fans, die een vlakke map eisten zodat ze zelf konden bouwen. Wanneer je Halo 4 nu opstart, zal de update automatisch worden gedownload.
     
  12. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel nu al 5 maanden niet gespeeld, maar nu die froge island er is moet ik het toch weer eens proberen. Is het de moeite waard?
     
  13. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Prima multiplayer game.
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm, random antwoord hierboven? :+

    Forge World was zo chill in H:Reach, samen een basis bouwen, invasion maps maken, huge fucking infection story based maps(ja die heb ik gemaakt :)) enz
    Gelukkig is die er toch bijgekomen maar kan het helaas niet spelen, ben dit weekend niet thuis :mad:
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Halo 3 was epic met plaatsen waar je eigenlijk niet kon komen en andere dingen. Dit hebben ze kapot gemaakt met die timer als je buiten de map komt :'-(
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Die out of the map eastereggs in Halo 2, zoals die op Backwash! _O_
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    In Halo 3 kon dit toch ook gewoon, dat er paar ontwikkelaars skulls hadden verstopt, alleen waren die dan wel in forge mode te behalen :p
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Forge Island vind ik maar tegenvallen eigenlijk. Het is wat ze hebben beloofd, maar die drie ronde vlakken die uit de zee steken van verschillende groottes komt op mij over alsof ze dat even op een vrijdagmiddag in elkaar hebben geflanst. Bepaald geen Forge World. Ben wel beniewd naar de volgende map-pack.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
  19. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Forge Island zonder vliegende vehicles. Halo zal nooit meer hetzelfde worden...

    EDIT:

    Ow wacht, de Banshee. Maar die is ook lame geworden.
     
  20. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep.
    Ik snap nog steeds niet hoe ze het in hun hoofd hebben gehaald de Falcon eruit te halen. Als ze hem nou door iets cools hadden vervangen oke, maar gewoon eruit halen slaat nergens op.

    Dat vlieg ding in Halo 3 (Hornet geloof ik) was ook egt vet:
    [​IMG]

    Ik had het persoonlijk egt mooi gevonden als ze die hadden gereïntroduceerd in Halo 4
     

Deel Deze Pagina