1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol:


    Nee dat niet alleen bij de map packs :9
    Wanneer komt trouwens de volgende map pack uit?
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet? Meh, dan ga ik ze niet spelen ook... SAAI! :p
     
  3. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Halo 4: Algemeen [Deel 2]

    Goed nieuws, heb het eerste level van SO gespeeld en het is vernieuwend. Nieuwe map, begint met QTE. Qua uitrusting begint het ook leuk maar ik spoiler dat maar niet..
    Straks na het eten de overige vier spelen, heb er wel zin in :D
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Forge playlist nu live

    De forge playlist is nu live. Ben benieuwd maar ik heb vanavond waarschijnlijk geen tijd om te spelen. :'-(

    Verder komt de file share 29 januari. De file share op halowaypoint.com komt eind februari. Werd weleens tijd. :p

    Is dat niet de essentie van Halo in principe? Ik deed uiteindelijk in Halo 2 alleen maar customs. Matchmaking is leuk maar wordt naar een tijdje saai. Helaas heeft niemand tegenwoordig tijd/zin meer om met z'n allen te gaan custom gamen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Speel nu die forge playlist eerste map die ik tegenkom is meteen lockout :p
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Sommigen vinden dat idd, maar ik vind MM juist leuk en vooral de randomness zoals bij reach dat je 4vs4 met 4 vrienden, maar dan ook echt alleen maar kloten, zoals een 360 no scope proberen te maken op een enemy maar dan komt je vriend en assassinate hem, kill je je vriend en de enemy leeft nog 8) :lol: (toen lagen we 10minuten in een deuk)
    We hadden toen best veel teamkills en de eindscore was 49-50, vonden we best vet :D

    Trouwens ik ga zo eens voor het eerst de forge playlist uitproberen en dan record ik het :) (no commentary)
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    ff de playlist checken. Ik ga niet samenspelen want ben atm enorm slecht, controller is brak en krijg mijn headset niet aangesloten. :+
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hey, die had ik nog nooit eerder gehoord! :+ Straks ook maar even checken! :)
     
  9. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan gaat gij een nieuwe pakken en je headset erop aansluiten luie snol

    Iemand anders die zin heeft om halo te doen? :)

    edit:
    Daaaaamn, lethal jou helmet is sick, misschien moet ik weer eens MM halo gaan doen
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, speelt best lekker alleen die spawns! 8) Extermination is niet zo moeilijk met SWAT. :9 Forge is beter en mooier dan in Reach vind ik. :)

    @mrbeast: Thanks! :D
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Maps zien er goed uit alleen de settings....
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja precies en de grootste verneuker zoals altijd... Lag! :+
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tot nu toe nog nooit zoveel plezier gehad in MM H4.

    Alleen jammer dat ik nog geen echt goede matches heb gekregen. Keer op keer zit er zo'n pannekoek in het spel dat de game nog niet begrijpt. 2k 20d... HOE DAN! 8)

    Lastig momenteel om een mening over de balans te maken als de teams zo oneerlijk zijn.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    En mischien ligt het aan mij, maar je hebt amper door dat je op een Forge map speelt. :)
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee eerder een MLG map. Ze spelen super heerlijk.

    Alleen jammer dat het nog steeds de zelfde kut halo is met loadouts en OP ordenance drops. Krijg zomaar ff Binary 2x en Rocketlauncer. Gee thx 343!

    Zal morgen wel iets halen vieze kloatsack 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nou ik zal je zeggen dat ik op een gegeven moment dacht dat ik een oude vertrouwde Halo aan het spelen was... En ik werd wakker toen die shit weer voorbij kwam! 8) Kom op 343i, je bent er bijna...
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik paar potjes met Lethal had gespeeld voelde het weer als Halo, maar dan komen er allemaal gekke power weapons en is de enemy team OP(dat was toen op Lockout).
    Normaal zou je weten als de enemy een sniper of sword heeft dat je long-range of juist close-range moet oppassen, nu is het maar een beetje gokken 8)

    SWAT had ik 2 overkill's in 1 potje, maak steeds weer dezelfde fout dat ik te snel reload na een kill/kill's, ben nu ook Dexterty gewend :9
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lockout is en blijft echt king! :cool: Behalve met SWAT... Klote campers! :emo:
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lockout zuigt met team slayer. Nu je ook steeds ammo te kort komt is het al helemaal ruk.

    Oh ja, ik wil nu ook ranked. Want ik kom alleen maar slechte spelers tegen. Na 10 potjes heb ik het wel gezien.

    Als het goed is ben ik morgen avond online om wat games te spelen trouwens.

    ===== eerste indruk =====

    Simplex blijft een strakke map. Als je over de helft weet te pushen heb je volledige controle. Straks wanneer ik de spawns door heb kan ik wel sicke shit doen op Simplex. Momenteel push ik alleen de flanks en probeer altijd in leven te blijven. Simplex is ook een echte DMR map. Zoveel toffe angles waar ik gratis kills kon scoren. 17-2 was mijn laatste Simplex slayer game.

    Maar nog steeds blijft dit een frustrerende game door een aantal fouten. King of the Hill is een trash gamemode op de nieuwe maps. Kan me niet voorstellen dat dit lang leuk zal blijven. Daarnaast is er ook een map die erg klein aanvoelt, weinig hoeken hebt om je team te dekken en al gauw uitloopt tot een AR spray fest. Ik probeer dan mensen over mijn nades te laten lopen en ze te one-shotten met mijn BR, werkt goed, maar het blijft vervelend aangezien je deaths cheap aanvoelen. Sowieso is 1 op 1 gaan met een AR flauw. Of je wint no-shield of je mist 1 shot en je bent dood. Als er een 2de enemy in de buurt is, is het al gauw einde oefening.

    Ben nu wel erg optimistisch over de aankomende competative gamemodes. Er zitten goede maps bij en als ze de game DMR/BR only maken zonder crazy loadouts raak ik weer verslaafd.

    CTF is ook een stuk beter geworden volgens mij. Eerst kon je toch een flag capturen terwijl je eigen vlag weg is? Nu moet je beide vlaggen hebben om te scoren. Dit werkt een stuk beter. Helaas is de spanning weg door de snelle respawns. Zit gewoon alles te slopen wat ik tegenkom en toch weten we te verliezen. Kijk ik de eind score terug en iedereen van ons staat positief. De respawns mogen wel iets langer imo. Nu is het gewoon een kwestie van trial en error en de vlag pushen totdat je dood gaat, snel respawnen, al je nades leeg gooien en weer de vlag proberen te rushen totdat het uiteindelijk lukt. De timing, map/weapon controle die je nodig had in Reach is een stuk minder beslissend geworden in H4. CTF is een gamemode die ik opnieuw moet leren spelen blijkbaar.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De map zelf is niet ruk! :p
     

Deel Deze Pagina