1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Snel gehyped? Sinds de Halo5 Beta eigenlijk al.. dus die rare smiley kan je wel achterwege laten ;)

    En logisch dat je afwacht, het duurt ook nog 7 maanden voordat de game er is en in de tussentijd komt er vast meer beeldmateriaal naar buiten. Hype en het verwachtings patroon is tegenwoordig zo groot (kijk the order) dus begrijpelijk dat je afwacht want als dit de reden is dat je een Xbox one zou aanschaffen dan is dat nogal wat voor 1 game
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Insane/Erret is ook een behoorlijke fanboy, dat telt ook wel mee :+
     
  3. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    De Halo 5 beta was gewoon enorm goed. Het was Halo zoals Halo 4 had moeten zijn. Een grote skill gap, maar vernieuwend genoeg zonder de originele Halo formule uit het oog te verliezen.
     
  4. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    coole commercials maar ik sta hier nog niet in de start blokken om een preorder te plaatsen...
     
  5. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoef mijn keuze voor de PS4 hier toch niet in een uitgebreid betoog uit te leggen joh mafkees.

    Fijn dat jullie weer enthousiast zijn maar Bungie was voor mij Halo en Microsoft jeeft nou niet erg haar best gedaan mij binnenboord te houden.

    /Mod Reageer even normaal a.u.b. Dit is een discussie forum
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wel een typische post dit.








    ...get it?



    ..nee?



    oke :-(
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik zal je even kort uitleggen hoe het werkt. Gezien het feit dat je reageert op een forum had je al kunnen verwachten dat je een reactie zou krijgen op je slecht onderbouwde mening. Dat je vervolgens op deze manier reageert zegt me dat je misschien beter niet op een forum kan zitten en lekker paard moet gaan rijden: kan je lekker tegen je knol ouwehoeren zonder dat je een reactie terugkrijgt.

    OT: Halo.
     
    X-Junk en Insane/Erret vinden dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hybrid was je al voor.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Nee een typische post van Typisch..
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ok
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Als ik zie hoe andere reageren val ik nog mee :) en ik snap wel waarom jij niet enthousiast bent als ps4 fanboy zijnde :confused: maar ik mag best hyped zijn voor de nieuwe halo toch? daar hoef ik nieteens een fanboy voor te zijn :p

    Kijk iig erg uit naar halo 5, mijn interesse in halo was verdwaald want ik heb halo4 nieteens gekocht maar de halo5 beta doet mij anders denken.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom ben ik een PS4 fanboy? :)
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Om dezelfde reden waarom jij mij een fanboy vind. Ik hou het liever OT en dat is halo.. Vs topic is toch om elkaar voor fanboy uit te maken :p
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben zelf erg benieuwd wtf dat ding was in die eerste Halo 5 teaser trailer. Hoop echt op epische battles met dat soort gigantische......dingen.
     
  15. Turtle Boy 77

    Turtle Boy 77 Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zie geen verandering van richting?? Gewoon op hetzelfde pad verder alleen een klein stukje terug gegaan (dat op zichzelf is natuurlijk al snel positief). De load outs en personal ordnance drops zijn er niet meer, maar wel spartan abilities, sprint en ADS.....maw....still chasing the COD crowd.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.
    En het leuke is, die trek je niet binnen. Die blijven bij CoD.

    Kijk, sprint verwelkom ik. Classic Halo is te langzaam. Maar al die dash crap....don't need.
    Kijk, natuurlijk mag het hier en daar aangepast worden, anders sta je stil.
    Maar verlies de core van Halo niet uit het oog.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is eigenlijk geen ADS en gewoon zoom zoals de battlerifle altijd heeft gehad, Alleen heeft iedere gun het nu.
    Ook heeft zoom verder geen extra voordelen want hipfire is even accuraat. Dus als je classic wilt spelen dan kan je dat prima doen zonder nadelen. Ik vind dat ze best of both worlds hebben genomen. Zelfde met sprint. Je kan het gebruiken maar je shield komt dan niet terug. Zorgt ervoor dat de gameplay iets sneller is maar ook niet zo dat iedereen constant aan het run en gunnen is.
    Het is verder ook niet zo dat ze de COD crowd willen hebben. Alsof COD op alles patent heeft. Maar het is gewoon 2015. En er zijn gewoon dingen veranderd de laatste jaren en mensen zijn wat andere dingen gewend. En om een game een success te maken qua sales heb je wat veranderingen nodig. En zoals ik zei vind ik het nog best netjes bedacht allemaal om beide kanten tevreden te houden.
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Wat is er precies "COD crowd" aan dan? Het feit dat sprint nog in de game zit?

    Daarnaast gaan ze wel degelijk een hele andere richting uit het Halo. Een richting die de echte Halo fan weer zou moeten aanspreken.


    - Sprint werkte in de beta erg lekker. Je kan niet meer zomaar overal voor wegsprinten, gezien het feit dat je schild niet meer recharged tijdens het sprinten en de timer weer reset als je zonder schild begint te rennen. Hierdoor kan je niet zomaar wegsprinten als je een domme positioneringsfout maakt en kan je die mensen gemakkelijk chasen of een nade gooien.

    - Loadouts zijn weg: iedereen begint dus op gelijke voet. Hierdoor is het je eigen skill die bepaald wie het vuurgevecht wint.

    - Armor abilities zijn definitief weg. Spartan abilities zijn hiervoor teruggekomen, maar zijn in mijn optiek hele welkome vernieuwingen die de gameplay wat versnellen en de firefights wat dynamischer maken. Verder heeft iedereen precies dezelfde abilities en zijn de abilities in mijn ogen erg goed gebalanceerd. Vooral thruster juich ik toe. Als je die mastert dan kun je echt hele toffe shit doen. De klassieke Halo formule hebben ze naar mijn mening niet uit het oog verloren met deze toevoegingen, gezien iedereen nog steeds met dezelfde shit start en er geen game breaking abilities tussen zitten.

    - Die achterlijke killstreaks/ ordnance drops zijn definitief weg. Je speelt de game weer rondom power posities en static weapon spawns. Dit zorgde er in de beta alweer voor dat de maps een veel betere flow hadden en de games tactischer werden.

    - Aim assist is enorm naar beneden gehaald. Vergelijk Halo 5 straks maar eens met praktisch elke andere console shooter op de markt. De game is snel en met weinig aim assist, waardoor de skillgap groter is geworden en de betere speler 9 van de 10 keer het vuurgevecht wint. De bullet magnetism was wat hoog, maar ook dat word aangepast.

    - ADS voor auto rifles is aangepast voor de full release en voor de rest is het gewoon precies hetzelfde als de classic scope, maar dan visueel anders. Hip fire is even accuraat als ADS. Ik ben er ook geen fan van, maar voor mij ook geen irritatiepunt. bij elke scope zie je de surroundings nog steeds erg goed, hoewel ik liever een toggle zou hebben voor classic scope of nieuwe scopes.

    Al met al ben ik blij dat 343I op deze manier Halo 5 ingaat. Ze hebben de oude Halo formule bekeken en deze wat sneller en dynamischer gemaakt, zonder skill, teamwork en de kritiek op Halo 4 uit het oog te verliezen. Alle problemen die ik had met Halo 4 zijn uit Halo 5 gesloopt of zo geïmplementeerd dat de game nog steeds goed gebalanceerd is.
     
    Reckuuza en Insane/Erret vinden dit leuk.
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Precies de gameplay changes die de Halo franchise nodig heeft.

    Vraag me wel af waarom ze ranking systeem uit Reach gebruiken.
    Daar zit toch niemand op te wachten.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Klinkt wel goed, toch wacht ik ff af wat er met de release gebeurt.
     

Deel Deze Pagina