1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    343 Industries is al begonnen aan verhaal voor Halo 6

    Halo 5 verschijnt over ongeveer een maand, maar 343 Industries heeft het verhaal van Halo 6 al deels op papier.

    Globaal verhaal
    "We weten nu al redelijk goed wat er in het volgende spel gaat gebeuren", vertelt Frank O'Connor van de ontwikkelaar. "We zijn al bezig met een planning en het verhaal van het volgende spel." "Globaal weten we al wat er de komende tien jaar gaat gebeuren."

    Bonnie Ross zegt dat de grote verhaallijn voor de komende twintig jaar zelfs al vastligt. "We hebben een episch sci-fi-universum en kunnen meerdere kanten op met het verhaal, maar alle delen liggen er al."

    Details
    De ontwikkelaars zeggen wel dat het niet de bedoeling is dat alles al tot in detail vaststaat. "Als je die details te veel invult, ga je niet realistisch om met het ontwikkelingsproces. Dat proces kan het verhaal veranderen, maar we weten al wat er in gaat gebeuren, en wat er uiteindelijk met Master Chief zal gebeuren", vertelt O'Connor.

    Met Halo 4 nam 343 Industries het stokje over van Halo-maker Bungie. Deze studio werkt inmiddels aan Destiny. 343 Industries brengt op 27 oktober Halo 5: Guardians uit voor de Xbox One.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
    Yellow 13 en Insane/Erret vinden dit leuk.
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Klinkt misschien negatief, maar is vrij standaard in de game industrie. Zodra de game gold gaat wordt er al aan het vervolg gewerkt als het financieel succesvol is.

    Is vaak ook de reden dat het verhaal van deel 2 beter aansluit op deel 3, en deel 1 vaak wat apart erbij staat. Bij deel 1 weet men nog niet goed welke kant men opgaat. Bij deel 2 weet men al dat deel 3 er gaat komen en hoe het verhaal daarvan gaat verlopen in grote lijnen.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Don't know whatsup, maar ik ging vroeger helemaal loco om Halo..keek er zo naar uit. Ah die memories. Halo 2, 3...die hype..de multiplayer. De talloze uren coop, met 7 andere maten met 2 Xboxen thuis keihard Lannen, en nu..het boeit me helemaal geen reet meer. De charme is er vanaf.
     
    Servantes en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Same! Ik heb 'm wel in bestelling staan met die Wehkamp korting, maar het boeit me eigenlijk geen reet. Teveel uitgemolken ook.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb je dat bij andere games nog wel dan? Ik veel minder dan "vroeger".
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Niet te veel uitgemolken, maar eerder zijn het te middelmatige games.
    Zoals vroeger zal het toch nooit meer worden.

    Dat kan je ook niet meer verwachten.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Dan zouden meer series dat zijn, maar laten we niet vergeten dat er nog zoveel verteld kan worden in het Halo Universum.

    Het is voor mij net als bij Mass Effect en Star Wars, daar kan je ook heel veel kanten mee op vanwege de hoeveelheid lore die er al is.

    Ik ga deze game zeker wel halen, aangezien de MP ook een stuk veelbelovender is dan die van Halo 4. Die was na een paar potjes al kut, terwijl je er in Halo 3 zo 20 op een dag speelt, of nog meer.
     
    GstNick vindt dit leuk.
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tuurlijk, maar met reach was het al mooi geweest of eigenlijk na 3 al. :+ Bungie is er klaar mee en dan komt 343 die halokoe weer uitmelken met vanalles en nog wat.
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik ben veel minder gehyped dan "vroeger" is ook de leeftijd wellicht :p

    Maar naar halo5 kijk ik best wel naar uit, nieuwe gameplay beelden van de single player zien er veelbelovend uit.. Alles lijkt weer zo groot en massaal en dat gevoel had ik ook met halo 1. Ik haal hem sowieso
     
    Striker NL vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Enige goede aan Reach was het einde en het begin van de SP, alles daartussen in en om heen was kut. :F:

    Einde met die ''survive'' missie, had best wel een brok in mijn keel. Laatste momentje van Bungie, dat zal het ook wel zijn geweest. :'-(
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Reach was nog wel vet qua SP, MP op een of andere manier toch minder.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Jep, daarin ben ik het helemaal met je eens. Vooral het verschil met de Halo 3 MP, die afstand was lichtjaren.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor de mp hadden ze het beter Halo: SWAT kunnen noemen. De rest was gewoon ruk! :+
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Helemaal niet erg om niet super hyped te zijn, ben ik ook niet en eigenlijk geldt dat voor elke game de laatste tijd. Wanneer ik de game dan echter speel, geniet ik wel volop. Hetzelfde met Fallout 4, ik heb er geen enkele twijfels over maar hyped ben ik helemaal niet eigenlijk. Halo 5 straks hetzelfde verhaal verwacht ik. De MP lijkt echt heel bruut te gaan worden en de campaign is wellicht de langste campaign in een Halo game so far. Hele grote open gebieden met nu ook verticale gameplay en een locked 60fps en als je zo die video's ervan bekijkt....yeah, sweet!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.052
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Ik heb het het afgelopen jaar ook minder met het hype gevoel. 2014 was dan ook zo'n desastreus jaar rond releases, dat ik als Assassins Creed fan van het eerste uur de serie nu vaarwel zeg.

    Ik heb na vele patches Unity nog wel geprobeerd, maar na de opening kon niets mij meer bekoren. Ik ben waakzamer geworden wat betreft releases en in het bijzonder de grote PR releases.

    Destiny houd mij nog wel even bezig, heb voor het eerst in jaren weer een PES game, dus ik hoef ook niet zo gauw alle releases van dit najaar.

    Zelfs heb ik mijn grootste twijfel bij de nieuwe Tomb Raider. Ze beloven veel verbeteringen rond de puzzels, maar ik heb zo erg de twijfel dat het net zoiets word als met de reboot. Toen beloofde ze ook een echt Tomb Raider gevoel, maar het werd niet meer dan een actie shooter in een avonturen setting.

    Nee, waakzaamheid boven impulsiviteit, dat kan geen kwaad na vorig jaar.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Goeie vraag. Ik denk het niet, behalve bij Pokemon, GTA wellicht een nieuwe Mass Effect. Verder heeft het mss te maken met volwassen worden waardoor je intresses wellicht verschuiven (ik game sws veel minder dan vroeger) of gewoon dat Halo helemaal verneukt is.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2015
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2015
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat het met Tomb Raider wel goed komt. Onlangs kwamen er wat video's voorbij van de tombs en puzzels en dat zag er tof uit. Ik denk dat het qua dat wel goed komt.

    Ik begrijp alleen niet dat sommige mensen Halo helemaal verneukt vinden. Ik vind juist dat 343 met dit deel de nodige nieuwe features brengt en toch het Halo gevoel blijft geven. Maar ja...zal wel. :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nostalgie denk ik. Het speelt wel een stuk anders als voorgaande Halo's. Maar zou je echt nu een Halo 3.5 willen? Zoiets wat Counter strike doet?

    Ik in ieder geval niet. Ik speel nog steeds met plezier de MCC maar soms ben ik het ook gewoon zat en ga ik naar andere series. Als Halo door de jaren heen niet geïnnoveerd had dan was het voor mij ook klaar geweest met die serie. Ook al ben ik niet met elke 'innovatie' tevreden.
     
    BigKabuto vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina