1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik voel de hype totaal niet, maar dat zal wel komen hoe dichterbij de release komt.

    Wel genoeg toffe dingen om te unlocken zo te zien :D.
     
  2. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Mensen die Halo 5 online gaan spelen, voeg me toe of stuur een bericht. Mijn GT is: LLL NaS LLL
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speelde gisteren even Spartan Ops in Halo 4 en hoe tof dat ook is, je merkt echt dat het wat beperkt is. In Halo 4 krijg je nu nieuwe mogelijkheden zoals clamber (klimmen), sidestep/strafe moves en ground pound. Dat soort dingen gaan het echt leuker maken.
     
    De_GnashR vindt dit leuk.
  4. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk er erg naar uit ben wel toe aan iets nieuws idd. Ben wel blij dat al die mogelijkheden ook gelimiteerd zijn zodat ze niet overpowered aanvoelen of dat ze heel het spel veranderen. Het is gewoon handig om in bepaalde situaties, net dat klein beetje advantage te geven om jezelf te kunnen redden.

    Ben geen fan van jetpacks waar je heel de tijd mee kunt blijven vliegen in de lucht of dat je op de muren kunt rennen ( wordt duizelig van zulke dingen ). Dit zijn 1 van mijn redenen waarom ik voor Halo ben gegaan en niet voor COD BO 3 ( ben blijkbaar toch een Halo fanboy :+ en dat terwijl ik na Halo 4 er helemaal klaar mee was )

    Na de beta hebben ze een hoop verbeterd na de feedback van Halo fans, ze luisteren dit keer gewoon naar wat de Halo fans te zeggen hebben. En ook alles wat ze gewoon tot nu toe hebben laten zien speelt gewoon lekker weg. Hierdoor heb ik gewoon volledig vertrouwen in Halo 5 anders zou ik 'm nooit pre-orderen.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2015
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hey, die dildo op je hoofd is er ook weer! :+

    Ik heb trouwens nog niks van Wehkamp gehoord over m'n LE.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Lang over nagedacht, maar toch maar geperoreerd. Destijds me erg vermaakt om de singleplayer uit te spelen op de zwaarste stand. Daarna hetzelfde online gedaan met iemand. Was toch wel erg leuk dus geef het weer een kans! :)
     
    De_GnashR vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Geperoreerd, toe maar :+
     
    AnubisNefer, Bidle, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  9. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Komt er van deze titel nog een demo of beta uit @ xbox one? Zou m graag even testen voor ik beslis
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Beta was begin dit jaar al geweest, denk niet dat er nog een komt.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kun je hem niet bij iemand even testen dan? Doe ik zelf ook weleens.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Halo 5: Guardians will require up to 60GB of space on your Xbox One hard drive.

    Following on from the news the game went gold last week ahead of release, copies are beginning to turn up in the wild with the amount of required free space emblazoned on the back of the box."

    ---

     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    60GB? :') Hoeveel heeft de one eigenlijk, heb maar een paar spellen en het ding zit nu al vol.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Standaard One heeft 500gb
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd een nadeel,.... nu is er wel de elite, maar toch. Heb er zelf een extra SSD schijf aan hangen. Dat scheelt ook gelijk qua laadtijden. :)
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Trailertje ziet er wel heel fijn uit :eek:
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    HALO EN MUSE BESTE OOIT
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    _O__O_ kan niet meer wachten! ben echt benieuwd naar de story :D daar speel ik halo echt voor het verhaal en mp van 4 was slecht in 3 genoeg uren gestoken hopelijk trekt deze weer aan:)
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    -100gig voor de OS en overige.

    Ik heb sinds dat ik een one heb nog geen spel gekocht en zelfs mijn HDD zit al bijna vol, puur door wat arcades en de spellen die ik erbij kreeg (GTA en MCC). Gaat nergens meer over.

    Voor de Xbox 1 heb ik nog steeds 50.000+ blocks vrij :mad: Die pre-install tijd was wat mij betreft een stuk beter, zoveel voordeel heb je er (imo) echt niet van.
     
  20. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Is het easy oppakken dat Halo? Ik kom namelijk van een ps4 af. Nooit Halo gespeeld. Maar het trekt me wel (trailers en filmpjes) maar het ziet er wel lastig uit :p
     

Deel Deze Pagina