1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja zeker wel, heb de eerste bij de Xbox gekocht. Heel veel gespeeld, zowel de campagne als via link cable.
     
  2. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    /Mod Hebben een Bazaar daarvoor
     
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik heb m ook binnen.. Waarschijnlijk uren installeren

    Wel jammer dat online nog niet werkt, de campaign ga ik nog niet spelen. Daarmee wacht ik mooi op mn vrienden (coop)

    Hij start al op, krijg alleen een foutmelding. Wss omdat de servers offline zijn, kan dus niet online, maar de singleplayer start ie ook niet
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2015
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zoals ik eerder al zei kan je alleen de campaign doen, MP pas dinsdag tenzij je pre order acces hebt. SP kun je spelen door even je internetkabel eruit te halen, dan werkt die wel in offline mode. Je krijgt geen achievements dan trouwens.

    Vind de SP wel tof, maar je merkt wel dat het een multiplayer story mode lijkt te zijn. Geluid van veel wapens vind ik dramatisch, lijkt soms op popcorn geknetter in een magnetron, maar dat soort foutjes heeft Bungie zelf ook zat gemaakt.

    Zelfs met verbeterd geluid in mijn headset vind ik het nog niet geweldig. Weet trouwens ook nog niet wat ze nu willen duidelijk maken met die SP, dat is imo op moment ook nog geen goed teken.

    Zo meteen verder spelen en hopelijk dinsdag zonder al teveel problemen aan de MP kunnen beginnen.

    @Jorrie : Ik mag toch hopen dat je beter bent??? :lol:
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het was een ontiegelijke kutmap en random powerwapens is niet cool.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jij bent de enige dan die de wapens kut vind denk ik. Juist het geluid van de wapens wordt geprezen in previews en mensen die nu spelen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kwestie van wennen ook nog, heb zelf ook nog maar een paar missies gespeeld. En ik denk dat ik alle wapens ook nog niet gehad heb, maar heb de review die ik moet schrijven ook nog niet gedaan. Ik stel mijn mening nog wel bij, maar zelf vind ik het geluid tot nu toe niet geweldig.
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Geruchten over een mogelijke release op pc? Mogelijkheid of never gonna happen?
    Sorry als ik de fun verpest. Maar leek mij wel het juiste topic.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nee precies. Mocht het gebeuren dan duurt dat nog wel even denk ik
     
  12. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Owjee duur weekje voor mij. Heb wasteland2 besteld. Divinity in pre order en zojuist ook een xbox plus halo besteld... En de mc collection. Gaat mijn rekening niet leuk vinden. Bier doet rare dingen haha
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  13. bozz

    bozz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden de achievements niet alsnog achteraf gesynchroniseerd?
     
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Jawel, zodra je online gaat worden ze gesynced.

    Edit:
    Net nog even getest, kan nog niet online. En was zo blij dat ik hem eerder binnen had.... Zouden ze het online gedeelte nog voor dinsdag open gooien?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2015
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee, Microsoft zegt van niet.

    De recensie staat op de eindredactie, check morgenochtend de front page voor het artikel!
     
    De_GnashR vindt dit leuk.
  16. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Wat vreemd, ik had deze game (limited edition) in de pre order staan bij Wehkamp. Toen destijds met al die vriendenkorting acties. Maar deze bestelling is nu spoorloos uit de lijst van 'mijn bestellingen' verdwenen. Wat is dit voor onzin? :p
     
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ben benieuwd, ga het morgen eens checken. Dan word ik waarschijnlijk nog meer gehyped.
    Oii dat is kut, scheelt je een hoop geld zeker?
     
  18. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik had de limited edition toen voor 38,-. Leuk en aardig allemaal, maar ik heb ook geen bericht van ze gekregen dat ze mijn bestelling hebben geannuleerd of iets. Straks maar even contact zoeken met de fijne klantenservice, benieuwd wat ze te zeggen hebben.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Komt wel vaker voor, ik heb het in die situatie wel altijd gekregen.
     
  20. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Gekregen na contact met de klantenservice, of gewoon alsnog in de bus bedoel je?
     

Deel Deze Pagina