1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 5: Guardians

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Beetje jammer dat ze ook soort van FIFA packs verkopen voor echt geld in deze game. =(

    Je kunt trouwens wel ziek veel custom gear unlocken, damn. :eek:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speelde net Warzone en na het eerste potje moest ik gewoon even weg, dus quit match. Stond er serieus If you quit too often, you may be permanentely banned. Volgens mij stond er echt permanently banned. Damn!
     
  3. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    En terecht, mischien in warzone is het niet zo erg, maar als mensen leaven in 4v4s.
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Kijk hier heb ik wat aan. Er is alleen ook nog een stuk volgens mij wat in die spartan ops oid afspeelde volgens mij in h4?
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    permanent is wel erg. Tijdelijk is prima. Maar je betaalt toch voor de game
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Perma ban zul je ook echt niet zo snel krijgen lijkt mij.

    Dit hadden ze toch ook al in H4?
     
  7. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat je ergens voor betaald betekend dat nog niet dat er geen regels zijn waar je je aan moet houden.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik denk dat het echt niet zo heel erg snel zal gaan, maar wel mensen die het elke avond door doen als ze gewoon geen kills maken.

    Ik ben gisteren zelf een keer geleaved, maar dat was omdat ik nog druk met custom gear bezig was, en ik in eens in een ander potje gegooid werd.

    Eerst maar eens zien hoe dit allemaal werkelijk in elkaar steekt, dan zien we wel verder. ;)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Door dat ze dit er in hebben gestopt zijn de mappacks toch gratis? Is dan wat mij betreft een hele goede oplossing die elkr FPS wel mag doen
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Haha en dan staat er een permanente straf op? Wat een onzin.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.

    Is niet permanent. Is meer een cooldown. Als je te vaak quit. Zelfde met teamkilling, AFK etc.

    "Those who “repeatedly engage in negative behavior” will receive a ban and be prevented from entering matchmaking. The duration of each ban is dependent on the offense and the more infractions a player gets, the more severe the punishment."
     
  12. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2

    Je krijgt echt niet een permaban voor een paar games leaven, je krijgt eerst tijdelijke bans en als je doorgaat kun je een permaban krijgen, maar dan moet je er natuurlijk wel heel erg lang mee doorgaan, als je zo nu en dan leaved zul je echt niet gepermabanned worden.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Permaban is nooit goed te praten (behalve dan bij hacken).
     
  14. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is hacken anders dan je teammaten met opzet killen of expres games joinen om te leaven?
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Als je dat serieus vraagt heb je er niet veel van begrepen.
     
  16. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Beide is met opzet games verneuken, hacken is erger en kun je direct een permaban voor geven, maar waarom zou iemand die langdurig games met opzet games verneukt elke keer weer terug mogen komen.
     
    Racerblade01 en hayabusa halo vinden dit leuk.
  17. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het spel net binnen bezig met installatie nu. Zoek nog gezellige gamers!!

    it i montana
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    wat houden die 'packs' precies in dan?
     
  19. SPC IV

    SPC IV New Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Skins, wapens voor Warzone, maar het is totaal optioneel en je hebt het echt niet nodig.
     
  20. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    De wapens voelen zwaar aan, geluiden die van de wapens komen klinken erg goed. Ik was Halo eigenlijk moe aan het worden na deel 4 maar dit speelt gewoon totaal anders dan de voorgaande delen. Het is wel even wennen maar die spartan abilities zijn gewoon AWESOME.

    Ik zag iemand gliden en dat die daarna met de shotgun iemand afmaakte. Dit soort dingen zorgen ervoor dat de gameplay spannend blijft en vooral verslavend. Ik kreeg er gewoon niet genoeg van en weet nu al dat ik hier een lange tijd plezier van zal beleven. Het overtreft al mijn verwachtingen, 343 really nailed it this time :D !
     

Deel Deze Pagina