Halo -> AAAARRRGGGH, the flood is irritant! Ay, ik heb een probleem. In easy en normal lukte me het net om die level te clearen met al die flood die op je af komen. Kweet ff niet welke level het precies is, maar het is die ene dat je telkens met die lift omhoog gaat. Maar nu probeer ik difficult, en ik ga telkens dood! hebben jullie tips ofzo om die rotventjes snel en efficient te doden?
assault gun - easy mode shot gun - normal & heroic mode gewoon alles gebruiken wat je hebt- Legendary mode!
shotgun van afstand is altijd nog de beste. veel hagel komt er uit, dat raakt meer daarna is er nog de granaat, en die dikke ventjes die exploderen en waar ook weer kleintjes uitkomen kun je met een plasma granaat doen, die blijft aan ze kleven, dan gaat het in een knal weg.
Gewoon achteruit lopen en al de grote eerst knallen met de shotgun (oia bij gebrek aan) dan alle kleintjes met assault rifle. Granaten gebruiken als het te hectisch wordt.
Ze zyn veels te jumpy en eng...Snik... Ik kryg echt mini-heartattacks van die kut beesten dus ik durf niet meer verder...snik...
Ja maar in dat ene level; waar je ze voro het eerst tegenkomt zag ik dus nergens een shotgun liggen...en die kut beeste, vooral die grote, zyn zo snel...en opeens leven ze weer...het is echt panic mode dan...en dat heb ik echt helemaal NOOIT met films ofzo...normaal echt superrustig...alleen met dit maffe spel... Ik hoop dat er een cheat is waardoor je de flood/breed in lieve langzame zachte vredeliefhebbende roze konyntjes kunt veranderen ofzo...dan niet meer zo eng...
niet huilen hoor kijk, ze komen steeds uit een poort, in het begin vooraan, gooi een granaat, meer dan de helft dood, dan knal je de rest neer, dan komen ze rechts gaan 1 of 2 granaten, weer een hele zooi weg. pies of koekjes toch? en een tip voor IEDEREEN. gebruik de B button heel veel tegen grote zombies en elites, 1 of 2 klappen zijn ze dood en geen kogel verspilling, werkt echt b-ter en het is nog fun ook, vooral als je iemand puncht met een rocketlauncher, die komen goed aan
In dat eerste level waar je de flood tegen komt stikt het van de shotguns man. Die flood gasten hebben ze, en op dat ene krat waar je omhoog moet klimmen ligt er ook eentje.]:-
Het 6e?????? level geloof ik (343 quilty sparks) is echt super makkelijk dat is waar je ze voor het eerst tegenkomt. Ik ben daar in totaal 2 keer dood gegaan. Gewoon zoals iedereen zegt granaatjes gooien in die deuren dan met AR schieten tot je iemand met een shotgun tegenkomt en die gebruiken kom je genoeg ammo voor tegen. Trouwens dat melee is wel handig tegen elite's gewoon als schietend erop af rennen en dan als je dichtbij bent 1 a 2 keer tegen zijn schedel raggen. Maar met die flood werkt dat niet shotgun is in 1 keer dood. slaan 3 a 4 keer en als er dan een groepje om je heen staat dan word je helemaal de t****g in geslagen. In heroic(niet difficult maar lekker boeiend) en legendary in ieder geval.
Hmmm..bedankt voor de tips...hoop dat ik over enkele dagen weer genoeg lef heb opgebouwd om weer verder te gaan met spelen...
pff eventjes doorbijten op die levels en als je ze dan uitgespeeld hebt hoef je ze nooit meer opnieuw te doen ik vond library en guilty spark de irritantste levels, die speel ik dus gewoon niet meer de andere zijn veel toffer en die speel ik nu ook in de moeilijkere graden.
343 Guilty spark is juist een van de vetste levels, niet zowaar qua knalwerk, maar wel qua sfeertje (tekens op de muren) vooral als je je realiseert dat de forunners dat hebben gemaakt. Trouwens shotgun op afstand is wel het domste wat je kan doen. Dan werkt een AR nog wel beter...
Als je de Flood battled moet je je flash light aanzetten als je dan op zo'n groot Flood beest schijnt stopt hij met je te bespringen
Ja ik heb gelezen dat ze door en flashlight in de war raken maar daty moet ik nog steeds even uittesten.