Eh, kleine algemene vraag. Ben dit spel pas voor de eerste keer serieus a.h. spelen en ik had een kleine vraag over de speelstijl. Ik merk dat ik zelf vrij egoistisch speel in single-player mode. Ik probeer mezelf levende te houden en zoveel mogelijk munitie te besparen door de andere soldiers het werk te laten opknappen... Maar daardoor zijn nu wel al mijn collega's afgeslacht, waardoor ik in m'n eentje door de rest van het level huppel... Zou een meer sociale speelstijl helpen om wat meer collega's levende te houden, door bijvoorbeeld wat meer te helpen bij grotere battles? Was gewoon benieuwd...
ja dan maak je zeker meer kans zeker als er meerdere aliens zijn is het zeker wel makkelijk als je er een paar bij je hebt. maar je moet er wel voor zorgen dat je zelf niet gekild wordt natuurlijk, dus een beetje egoistisch zijn mag ook best.
munitie sparen sucks je moet gewoon vol met je teammates erop in rushen en al die aliens overhoop knallen en veel granaatjes gooien das veel meer fun. En als je gun op is pak je gewoon een andere van de grond liggen er toch genoeg. En als je nou echt geen gun kunt vinden moet je wel ff egoistisch zijn en een teammate afslachten.
ik kreeg op een gegeven moent een tank en alle hulp werdt er vanaf geknald.......hmmmm rustig doorrijden dan maar
Tja, er zijn genoeg alien-guns op de grond te vinden, maar op de een of andere manier wil ik toch altijd de marinier-guns houden... Alhoewel ik heb gelezen dat de alien-guns juist beter zijn in sommige gevallen... Misschien vanaf nu een andere speelstijl hanteren Granaten gooien doe ik al helemaal nauwelijks. Ben echt heel zuinig op al m'n munitie... Misschien maar niet meer doen... hehehe... Nog meer tips en/of opmerkingen voor single-player-stijl?
Sommige alian guns zijn idd beter..... Als je je maten wilt sparen, moet je zoveel mogelijk bij je maten blijven, en niet zomaar weg lopen.... Soms is het idd frusterend als ze je niet willen volgen
Ik had het eigenlijk meer over situaties waarbij je als groep bijvoorbeeld door een aantal aliens wordt aangevallen in een afgesloten ruimte. Ik heb dan bijv. de neiging om in een hoekje te zitten snipen, terwijl zij in the heat of the battle bezig zijn... Die alien guns zijn wel beter tegen die aliens met schilden. Het standaard geweertje van je marinier doet niets tegen zo'n schild, terwijl zo'n alien gun er gewoon doorheen gaat...
Granaten zijn erg belangrijk hoor. Zeker op hogere difficulty. Je kunt het beste knallen tot je shield leeg is, vluchten, ff wachten en weer knallen tot je shield leeg is. En als je marines dan gekild worden, so be it. Het is ook handig om de aliens van de zijkant aan te vallen als ze hun schildjes op de marines gericht houden.
/me is mietje. Ben begonnen op easy... Don't laugh!!! M'n doel was om het in ieder geval een keertje uit te spelen en vervolgens door te gaan met de hogere skill-levels... Die sneak-attacks van de zijkant pas ik soms al toe, maar ben te lazy
Niet doen man! Zonde !!!! Beste spel wat er is op XBox, gaat ie het voor zichzelf verzieken door er op easy doorheen te jakkeren. Najaaah !!!
Nou het meest rare is dat je op easy begint]:- ben je nou niet van je zelf verzekerd of wat?? gewoon op normaal beginnen uitspelen en dan co-op legendary en dan alleen om het nog mooier te maken . En het allermooist is gewoon door te linken met 16 man dat is gewoon het vetst van alles .
Je moet niet te voorzichtig zijn, dat is gewoon zonde. Gewoon vol de strijd in gaan, dan geniet je veel meer van het spel. Er zijn genoeg checkpoints dus wat boeit het als je een paar keer doodgaat?
En waarom zou je zuinig zijn met je ammo?? Het kost je toch niets, om nieuwe te krijgen! Zoals iedereen hier al zegt: vol er op in en genieten van alles om je heen.
idd gooi granaten rond naar hartelust. de covenants laten genoeg plasmagranaten vallen. Je moet wel goed opletten met die plasma's... Als je ze plakt tegen een snelle alien en je kunt niet snel genoeg wegkomen... en op easy is het helemaal niet nodig van de marines al het werk te laten doen hoor... extreem simpel. je springt tussen de aliens, sprayt een beetje en ze zijn allemaal dood. Ik heb het ook uitgespeeld op easy () en ik kon de meeste marines blijven houden door het level, tot ze ergens op een oppikplaats kwamen of zo. Ik beschermde die arme schapen zelfs maar je zal eens of anders moeten gewend geraken aan een leven zonder marines want in de verdere levels zijn er geen meer... (heb ik nu gespoilerd?)
Heheheheh.. Heb hem ook eerst uitgespeeld op Easy.. Ben nu ver op het einde van de Normal mode.. Dan de Heroic mode en Legendary mode nog.. En het bevalt me nog steeds hoor.. Kewl spel.. Eitherway, Covenant neem ik vaak te grazen met hun eigen wapens, except voor de grunts, die gaan makkelijk dood met de marine wapens.. Van de Flood kill ik ze bijna allemaal het liefst met de Shotgun op short range.. De fuck kruipdingen neem ik te grazen met het machinepistool.. Granaten gooi ik wanneer er veel enemies bijmekaar staan.
met die taktiek van jou kun je level 3 trouwes niet doorkomen, want als jij in een hoekie gaat staan wordt keyes afgeknald(als je em uit die cel hebt gehaald en je daarna moet ontsnappen) en kun je weer opnieuw beginnen...
meine: gewoon knallen , munitie op? pak een alien gun > is die er niet> knal een soldaat dood als die er is
Ja als je slim bent dan wacht je achter een heuveltje en dan laat je de mariniers lekker het werk doen (dat doe ik wel ) En dan een paar minuten later kijken of er wat dood is en als al je mariniers dood zijn dan heb je eigenlijk niets verloren omdat die mariniers toch alleen maar op jouw schieten . of overrijden met een ghost (aussalt on the control room)
Beetje en N00b uitspraak, het juist een uitdaging om je mannen in leven te houden en zo maken best veel coole acties die het weer allemaal weer waard maken.
Tja, als je niet geraakt wil worden kun je ook je Xbox uitzetten. Ik ga een beetje wachten achter een heuveltje zeg, kom op. Gewoon knallen met die hap.