Halo als thirth-person shooter slechter?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vinelli, 9 mrt 2004.

1. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden jullie halo als een 3 person shooter was, hem dan veel minder gamen?Waarom dan wel.

En heb jij zo je eigen fantasie wereldje van halo 3 person.

Post het dan hier.

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja denk dat er minder zijn die het kopen dan voelt het (mij) denk verkeerd aan maar als er een optie inzit voor beide dan zal ik het zeker wel een paar keer zo spelen

Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als Halo een 3rd person shooter was, dan had ik hem niet eens gekocht.

Ik vind 3rd person shooters echt helemaal niks, veel kan ik er niet over zeggen. Halo speel ik überhaupt nooit meer, maar als 3rd person zou ik niet eens er plezier aan hebben denk ik.

4. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, idd. Wat moet je nou met een third-person Halo????????

5. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Third person shooter hebben gewoon een andere soort gameplay die bij Halo denk ik niet echt ten goede komt.

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    hoe weet je nou dat ie dan ineens helemaal niets is???

als hij 3rd person geweest was, zou de gameplay daar natuurlijk wel op aangepast zijn... dus het maakt niet echt veel uit of het 1st of 3rd person is, als de gameplay er maar op aangepast is...

stel je maar eens een Halo gameplay voor bij Max Payne :eek:

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat dit een beetje achterafgelul is. Wanneer alles hetzelfde was, en de besturing goed afgestemd was op het perspectief, dat de game dan even goed was geweest. Maar..., het derde persoons genre is niet bij iedereen even populair. Ik denk dat puur door dit gegeven een stuk minder mensen deze game gekocht hadden.
    Maar 3e persoon wil niet zeggen dat een game minder leuk of slechter is! Kijk maar naar Metal Arms, echt een prachtgame! Beter dan Halo in mijn opinie.

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Tsjah, niet te beoordelen, omdat veel leveldesign anders zou zijn geweest, maar als ik kijk naar het besturen van voertuigen, third person, is dat wel goed en leuk uitgewerkt. 1st person vind ik in de regel wel leuker

9. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo lijkt het mij wel leuk om chief om een een hoekje te zien gluren n wat grunts onder handen neem. Ook dat hij kan duiken, rollen, en kruipen lijkt me leuk.

10. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind shooters zoiezo minder leuk in third-person uitvoering(bij uitzondering van Splinter Cell) Dus of het nu halo is of niet, ik vind shooters gewoon minder leuk wanneer ze third-person zijn.

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind 3th person shooters ook minder. Bij 1st person beleef je het spel meer en is het richten makkelijker. Bij sneak games als splintercell bijv. is het daarintegen weer veel relaxter om 3th person te hebben.

12. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force is in mijn ogen een beetje de 3d person Halo.
    En ik moet zeggen Halo is toch echt 10 keer leuker. Maar dat komt niet zozeer door het perspectief maar door de opbouw van het spel. Zolang een spel op een goede manier gebruik maakt van een bepaald perspectief maakt het mij niet uit.

13. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind 3 person echt helemaal nix eerlijk gezegd. Het speelt heel anders, en de gameplay moet idd aangepast worden. Met uitzondering van natuurlijk splintercell en metal gear.

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het gros van de 3rd person shooters zijn log en langzaam, en bovendien mis je vaak het overzicht. Een enkele 3rd person shooter (Metal Arms: Glitch in the system _O_ ) doet het wel goed.........
    Maar voor de rest: misbaksels als Conflict Desert Storm, Freedom Fighters en Brute Force staan mij nog scherp voor ogen 8)

15. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    max payne op de PC zeker niet gespeeld?

16. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Brute Force moest toch Halo 3rd person worden? niets van gemerkt. het was toch ook een klein gedeelte bungie die aan de game had gewerkt? ach wee thet ook neit meer, boeit me neit wat brute force was, ik vind het niets aan.

over het algemeen vind ik 3rd person minder leuk, maar spellen zoals Max Payyne vind ik dan wel weer leuk, komt omdat je dan binnen zit, als het buitenomgeving is dan is het minder leuk vind ik, tenzij het een kleine omgeving is, waaar je om hoekjes heen kan komen enzo.

In ieder geval ik denk dat het bij mij ligt aan het leveldesign. misshcien is het ook wel gewoon alleen de gameplay.

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    heb wel een filmpje van halo gezien toen ze het nog third person wilde doen ziet er opzich niet verkkeerd uit

18. the xbox boss

the xbox boss THE XBOX BOSS

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt mij niet uit of het 3rd persion of 1st persion is als het spel maar leuk is en het heeft allebei zijn positieve en negatieve kanten

19. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Halo als third person zou niet hetzelfde zijn zeker weten.
    Dan zou het een soort brute force worden neit dat ik dat een slecht spel vind maar halo is natuurlijk veeel beter. Maar als ze nou een first en third person shooter maakte van halo dat je dus kan selecteren(net als morrowind) dan zou het voor de mensen die liever een third person willen dat kunnen kiezen en die mensen voor de first person(ik:p 0 die doen dan de first person. KLAAR.:confused: :p |:- 8) :{ :'-( *) *) *)

20. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    1st person vink veel vetter, dan heb je veel meer het gevoel dat je egt IN het spel zit. maar kheb ook brute force en kmoet zeggen dat die tog ook egt te gek is:D

Deel Deze Pagina