Omdat de zoekfunctie niet werkt post ik het gewoon in de hoop dat het geen veel voorkomend probleem is. Na het laden voor het level "The Library" krijg ik een zwart scherm met de tekst "Bad Disc Error." Ik krijg deze game ook in Multiplayer mode als ik met engelsen ga spelen, maar daar weet ik hoe ik het moet oplossen. Maar hoe los ik het hier op? Alvast bedankt!
wazig, die dirty disc error krijg je alleen zover ik weet als je via gamespy online gaat ofzo. heb je soms een kras op je cd, waardoor hij niet goed leest?
Nee, helemaal niet. Ik ben hartstikke zuinig op mn DVD's en CD's in tegenstelling tot de meesten die ik ken. En nee, er staat geen kras op.
Game is al vrij oud, denk nie dak m zo kan ruilen... Maar ik heb ergens iets over koken van je DVD's gelezen, maar het lijkt me erg riskant...:{
ik heb dat ook tegen gekomen maar van mij was het the disc is damaged of dirty en de rest is zwart kheb gewoon na veel zagen in de fun (waar ik nooit meer een xboxgame koop)een nieuw game gekregen en als werkt nu perfect. tompy
Hm, ik had gisteren voor het eerst sinds ik m'n Xbox heb laten repareren in juni een dirty disc error. Bij Silent Hill 2. Ik hoop maar dat het eenmalig is. Schijfje ligt het niet aan, ziet er perfekt uit. Bij m'n vorige dvd-drive had ik het heel vaak.
Ik ga eerst een ander Halo schijfje proberen, Microsoft kwam al heel dramatisch met het feit dat mn Xbox kapot was en wilde al dat ik m opstuurde... :{
Je krijgt van Microsoft een speciale doos toegestuurd, daar stop je m in en verstuur je m weer. Allemaal gratis...
Ik heb dat probleem ook gehad met Deathrow, die heb ik toen geruild voor Morrowind (goede ruil), ook al heb ik het daar nu ook al één keer meegemaakt.