Halo bagger of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommy Vercetti, 17 dec 2002.

1. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit forum zijn veel mensen voor Halo en weinig tegen ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Laten we ophouden om normale threads te verzieken door over en weer te zeiken over o.a. Halo.
    Als iemand behoefte heeft om Halo te prijzen of af te kraken doe het dan hier.

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    >>>> Moved to Xbox Games Chat.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit hoort volgens mij in het games forum.. maar ik vind halo de beste :+

4. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Beste multi-player. Alleen KLOTE dat er geen goede online ondersteuning is(enorme bandbreedte).

Laatst bewerkt: 18 dec 2002
  5. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou best kunnen dat Halo je niet helemaal ligt, dan behoor je echter wel tot de fikse minderheid. Ik vind Halo sowieso helemaal top, echt één van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. De graphics zijn goed met veel ook voor detail. Het verhaal is meeslepend, goed en erg diep. Veel plotwendingen zoals de Flood en Guilty Spark geven het spel die originele en gave wending. En dan niet te vergeten de fenomenale gameplay. Mensen die Halo een simpele shooter noemen doen het spel teveel af. Het feit dat je slecht over twee wapens tegelijkertijd kan beschikken brengt zoveel met zich mee. Het geeft het spel een strategie's tintje. Niet ieder wapen is immers voor elke vijand geschikt. De vijanden zelf zijn ook niet de minste en reageren op wat jij en je team doet. De A.I. is echt goed. Verdere toevoegingen als de voertuigen geven de game nóg een extra dimensie die zeker de multiplayer naar een hoger plan tillen. Door variatie in moeilijkheidsgraden zou deze game voor iedereen een uitdaging moeten zijn. En dan is er nog de co-op mode. Een jaar oud of niet, deze game ownt gewoon! Ik kan zo een-twee-drie maar één klein nadeeltje opnoemen en dat zijn de geringe rewards voor wat je haalt. Dit kan mij persoonlijk niet rotten. het feit dat er onder elk level bij mij een medaile van elk niveau staat geeft me al genoeg voldoening. maar ja, als we moeten gaan mierenneuken. En zo zou ik dan elk spel kunnen afkraken, omdat het daarnaast misschien mijn type spel niet is. Nee, Halo is de BOM!!!

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    HAIL HALO! ! ! :p

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Amen.

8. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Brr..

Halo, suX0R5 !!! na twee levels is er (bijna) geen verschill meer tussen de levels, bah..

9. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Brr..

Ja Halo zuigt behoorlijk... de coole dingen zijn die auto en vooral de tank... maar kunnen we daar veel mee crossen?? Nee hoor... we moeten eindeloos door gangen dolen die allemaal op elkaar lijken... met dezelfde monsters...

Nee, dat was een behoorlijke afknapper...

10. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    mwa hij is zeker niet bagger maar echt niet zo goed als iedereen zegt. Er zijn wel erg goede dingen bv. de gameplay zelf en het geluid. Maar de singelplayer is maar matige, vooral eentonige en saaie levels.
    De multi is wel relax maar mist ook een zooitje opties, ik vind bv. de voertuigen erg relax in MP maar er zijn maar 2 maps waar je op kan crossen ]:- .

11. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik verkoop of ruil elk spel zowat weer na enige tijd
    kijk maar in me lijsie bij gehad
    en halo heb ik nog steeds vanaf het begin

12. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb ook al een X aantal spellen gehad en ze allemaal verkocht. Omdat ze me allemaal beetje tegenvielen. Ik heb nog Halo en Unreal (en ik heb mijn doos al van 14 maart!!), en Halo bevalt mij veel beter als Unreal. Dan heb ik het vooral over de multiplayer. De Blood Gulch gaat mij namelijk nooit vervelen!!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2002
  13. 100%Jean

100%Jean Guest

sorry verkeerde knop:9

14. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    HALO RULES!!!
    Nothing more to say...;)

15. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Halo roeleert.... :9 Een van de beste games ooit gespeeld :D....

1 woord: Geweldige sfeer >oh nee zijn er 2 :/<

De muziek; de perfecte controls; het boeiende verhaal (met Halo: The fall of Reach in het achterhoofd); fingerlick'n graphics.... Ik begin nog geen eens met het opnoemen van fantastische details... schaduwwerking, lichteffecten... :9

en natuurlijk: geweldige gameplay... Ik geef mijn game-titel van het jaar-nominatie dan ook aan deze game...

mzzl MC Munch and Abe

Laatst bewerkt: 18 dec 2002
  16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Halo??????!!!!!
    YOU MUST BE CRAZY!!!
    Halo is da best

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Halo is geweldig. Mooie levels, ik speelde altijd op mijn psx. Toen ging ik bij een vriend Halo spelen8) Mijn mond viel meteen open. De graphics zorgen voor een goede sfeer, evenals de muziek. Alleen vond ik na een paar levels dat er te weinig levels buiten waren. Veel saaie indoorlevels. Niet slecht, maar outdoor is nog steeds beter. Het verhaal is boeiend en zeer diep. Multiplayer is oke, vooral dat je zelf je eigen multiplayermodi kan maken. Ik doe het niet zo vaak.
    Het enige nadeel is dat je Halo beu raakt (althans ik) na het een paar keer hebben uitgespeeld en een paar levels op een hogere moeilijkheidsgraad hebt gehaald.
    Ik zeg kopen, ik ben maar een van de weinige die het saai vind worden. Het is een geweldige ervaring.

18. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo wel leuk hoor, dat zeker. Maar uren ronddolen in steeds dezelfde gangen wordt op een gegeven moment saai en frustrerend. Dat verhaal is moeilijk te volgen en die flood en al die andere rare wezens zuigen. De coole voertuigen worden veel te weinig gebruikt (de warthog maar in 2 levels ofzo).
    Tuurlijk, de graphics zijn geweldig en de gameplay rocks. Als je alleen de singleplay uit hebt, dan is er weinig meer aan. En zo goed is de multiplayer ook niet.

Halo, een goed spel, maar er zijn op het moment betere.

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Halo is een zeer goed spel, naar mijn mening nog steeds het beste xbx spel, dankzij de geweldige multiplayer.
    Singleplayer kon mij totaal niet boeien, heb het spel nu denk een jaar, en heb de singleplayer nog steeds niet uit (had er al heel snel geen zin meer in...)
    De multiplayer speel ik echter nog dagelijsk via xbconnect.
    Lekker rondrijden in de bg en sw, de voertuigen geven halo echt een nieuwe dimensie. Andere shooters zijn ook leuk, maar je mist toch een beetje je voertuigen.
    Al met al een erg goed spel, maar kan nog steeds niet tippen aan GoldenEye :9 (blijft de ultieme shooter)

greetz!

20. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Goldeneye op de N64?!?!?! Jezus, wat een onzin...

Deel Deze Pagina