75% van de xboxen word verkocht met halo, ik hoor daar ik bij. welk spel kochten jullie bij de xbox? En zijn er nog mensen die geen halo hebben? (denk het nie)]:-
DOA3, dat was voor mij (en m'n vriendin) de reden om een Xbox te halen. Ik heb Halo wel, maar dat komt alleen maar door die Reward Pack.
Bij de aanschaf van m'n xbox heb ik Halo en de DVD kit gekocht. Dat laatste was om mijn vriendin over te halen. De VCR was net stuk en ik vertelde haar dat de xbox een DVD-speler was, waar je bovendien ook nog spelletjes op kon spelen! Ik wist wel beter!!
Ik had hem gekocht met Max Payne, een DVD kit eneen scart kabel. Toen heb ik een week later HALO gekocht, toen een reward pack met PGR en RSC gehad. Toen een memory unit en een controller s gekocht. Hierna Onimusha gekocht maar die vond ik not met die ouderwetse digitale besturing, geruild tegen JSRF op deze site.
Halo mp, koelste wat er is, jij heiden! *heej, dat zei iemand tegen mij laatst..... Anyways, Halo en Eeb & Munsj.:r Uiteraard ook een xbox.
ik had thps3 en max payne erbij genomen... toen ik demo van halo had gespeeld vond ik het een fucking nep spel dus was ik een beetje anti-halo... dus bij me rewardpack koos ik voor doa3 en nbaid2002... maar toen kon ik halo 2ehands voor €30 kopen... toen d8 ik ach what the hell... dus kocht ik het... toen ik het speelde... tja... toen werd ik best wel een grote halo liefhebber... tja... ik heb halo nu een anderhalve week ofzo... ik ben pas in level 2 want ik had echt kort singleplayer gespeeld verder was het de hele tijd multiplayer... lekker fraggen...