Eind 2003 komen velen FPS uit ... voor pc. en vooral deze 3 lijken erg opelkaar.... Is er iemand verplan 1 te kopen en waarom.?? Ik was eerst vanplan om Halo te halen maar naardat ik bewegende beelde had gezien van ut2004 ben ik daar ook helemaal verliefd opgeworden. damn dat zag er lekker uit... Breed lijk met helemaal niks aan.. en chrome als je die download kan je hem al online spelen dus ik denk dat ik die maar ff regel >..... Maar heeft iemand anders al een keuze laten valu >? ik geef toe het is erg moeilijk.
Breed is echt poep, heb 'n keer die demo gedownload, echt rommel. Wel cool concept maar gameplay en graphics zijn echt rommel.
Kun je al een demo van Chrome of zo downloaden?? Had wel gehoord dat hij gold was gegaan. Verder ga ik voor Halo, dat is eigenlijk gewoon om de multiplayer, heb nog nooit over xbox connect of bijv met z'n 16en LAN gespeeld. Lijkt me een heerlijk spel online worden. En de singleplayer is ook gewoon machtig, dus die ga ik natuurlijk ook weer tot het bot uitspelen . UT2004 lijkt me ook geinig om de toevoeging van voertuigen. En de assault mod. Hopelelijk krijg ik ook korting omdat ik UT2003 ook heb. Breed heb ik de demo van gespeeld en vond het eerlijk gezegt geen hol aan. Het voelde net lekker, de geweren zat geen fut in, het was net of je met losse vlodders schoot. Ik vond de grapchics en geluid ook niet geweldig te noemen. Die sla ik over, dus van een Halo beater is zeker geen sprake (bij mij dan in iedergeval ) Verder ga ik nog voor HL 2 en Farcry en de nodige uitbreidingen maar daar gaat deze tread niet over En nu hou ik op want mij hand begind wat zeer te doen
nee is echt een klote spel, je hebt het gevoel dat je op een paar lopende takken zit te schieten... ja het klinkt raar maar ik vind het wel zo. bij halo heb je een veel lekkerder schietgevoel.
Ja breed zuigt idd zwaar. Tis gewoon veel minder leuk dan halo of UT 2k3. Chrome hou ik me niet zo mee bezig want het zal wel net zoiets worden als devastation. UT 2k4 (kuch) koop (kuch) standaard Maar halo ga ik denk ik wel origineel kopen want ik wil multiplayeren!!!
Chrome is niks als Devestation.. Het heeft de grootste levels van alle 3.... www.chromethegame.com download die filmpjes ook maar damn. Nou ff die breed demo gedownload ff kijken wat dat allemaal inhoud.!
Shit als ik uhm opstart zegt ie: Unable to finf dephf buffer ? Help me ps voor de far cry lovers onder ons kijk het nieuwste filmpje die vandaag is uitgekomen. http://www.farcryhq.com/downloads.php?file_id=26 Nuo ik heb hem gespeeld en vind er eigelijk ook helemaal niks aan Chrome is veeeeeeel beter
Ik heb Chrome, full dus, en ik vind 'm echt wel super hoor, damn ik ben nu bij 't level containers op een soort eiland, het ziet er zeker wel mooi uit, alleen heeft het wel last van erg veel bugs, zo zie je mannetjes soms gewoon onzichtbaar worden, buggerdebug...