Ik was daarjust Halo aan het spele in de level "Assault on the control room" en plots 'verstenen' er een paar grunts. Ze bewege ni meer, als ge er een plasma granaat op gooit onploft die ni en ge kunt ze ni doodschieten ( heb ook al met rocket launcher geprobeerd). Daarna speelde ik verder en na een tijdje kwam ik opnieuw kijke en ze stonde daar nog altijd . Das wel cool om te zien. Het is redelijk op het einde van de level. Ik heb mijne xbox nu al een dik half jaar en heb er nog nooit problemen mee gehad. Heeft iemand dit nog al ooit eens gehad of ligt het aan mijne xbox???
ik denk dat je Xbox met het spel een foutje heeft gemaakt (Ik heb soms dat er zomaar uit het niets een grunt voor me neus verschijnt )Dus het ligt niet echt aan je Xbox (misschien iets fout geladen)
Lol dat gaat wel niet aan je xbox liggen wi denk ik gewoon een bug in het spel. En ik denk zelf dat je dat HEEEL zelden tegenkomt. Speel die level nog eens opnieuw en ik ben bijna zeker dat ze er niet meer zullen staan. Nuja het KAN altijd maar kdenk van niet. Ah je moet eens in kazaa bij video typen: halo. Kheb zulke hele coole filmpjes van warthog jumps. Cya
thx, ik had die level al enkele keren uitgespeeld en ik had daar inderdaad ook nog nooit problemen van ondervonde. Het zal zoals ge zei maar heel zelden voorkome, het is ook nie zo erg want het heeft geen effect op de rest van de lvl. Bye!
Dat staat trouwens ook op demo disc 13 bij OXM bij top fice play's op nummer 1,daar is precies hetzelfde aan de hand,is idd zeer cool
Bugs...rare dingetjes. Speelde gisteren SPlintercell kalinatak. Schoot van een afstandje op een wallmine...Boem. Ontploffing..beeld vol met vuur en blijft hangen en een heel hard geluid. BRRRRRRRRRRRR. Snel boxie uitgedaan maar er was gelukkig niks aand e hand,
Ja halo heeft wel vaker van dat soort dingen. Vooral als je het voor mekaar hebt gekregen om ergens te zijn terwijl dat eigenlijk nog niet de bedoeling was. Ik ben even de naam van dat strand level kwijt maar in ieder geval als je daar het 1ste gebouw ingaat zeggen ze dat je ervoor moet zorgen dat de deur niet dicht gaat. Natuurlijk gaat die deur altijd dicht voordat je er bent maar ik ben 1 keer met de warthog hard doorgereden en reed recht erdoor heen alleen bleef halverwege men warthog hangen omdat de deur dicht ging. Nou kon ik er gelukkig uitspringen en wat stond daar. Die gele gast met dat zwaard (ook al naam kwijt). En die stond daar maar stil te staan en hij deed helemaal niks.
ff offtopic : ik heb RIFF ingemaakt met 22-11, hij was de hele tijd aan het campen, en nu zegt ie dat ie mij heeft ingemaakt
Haha yeah right shootergod Ik was laatst n keer met shooterfreak aan het spelen in level 8, waren dr opeens ook geen vijanden meer :|
Ik denk dat dat een bug in jouw schijfje is. Ik heb het btw nog nooit meegemaakt. Dus misschien ligt het ook wel aan je xbox.Heb je bij anderen spellen ook problemen?