he is het mogelijk om van microsoft sponsoring te vragen bij een x box lanparty?? Ik ben misschien van plan om met kerst iets te organiseren in de buurt van Limburg, teams van vier opgeven en er een tournament van maken. Hard ware is geen probleem maar de controllers willen wij niet afstaan aan vreemden. Vandaar dat wij willen weten of dat we ergens terrecht kunnen met onze vraag waar wij controllers kunnen lenen. (zonder vergoeding) cheers Bas
Bel ze gewoon ff, het lijkt me sterk :-{, maar misschien als je 't heel grootschalig aanpakt... Want als 't gewoon 'n party is voor jou en 'n paar vrienden denk ik niet dat Microsoft er wat in ziet... Maar 't izzet proberen waard... bel ze
De meeste mensen hebben toch wel een controller??? Ik woon in Maastricht en kan zeker veel mensen bij elkaar krijgen. Zeker weten toch wel 2 xboxxen (misschien 3 of 4) Ikzelf heb 5 controllers. Die 2de xbox heeft er 2. en als ik die 3rde xbox nie mee krijg kan ik altijd nog wel minsstens 2 controllers daarvan lenen dus ik zou 8 man hebben met alles erop en eraan (zelfs TV als moet). En ik verzeker je van deze 8 man kan ik een killer team maken waartegen je u zegt (dat zijn dus 4 man of zijn de teams groter bij CTF of Team Slayer). Iniedergeval mail me eens want ik wil zeker erbij zijn als er een grote lan party komt in limburg Denders_@hotmail.com En waar in Limburg is dat want ik woon in Maastricht en me Pa in Weert dus kan nooit ver van een thuis zijn