Ik heb dus gehoord dat er een cd is van HALO en dat er ook een boek is (niet die guide boek maar het verhaal) Wat is de titel van dat boek en waar kan ik dat halen? Zelfde verhaal voor die cd THNX.
CD probeer ik te zoeken maar heb niet echt resultaat. Naja gewoon ff vragen in een shop dan maar. thnx anyway.
Nee. Het is gewoon Engels. Maar het boek is zeer aan te raden. Als je het spel goed vind, dan MOET je het boek gewoon lezen, want dan wordt het spel alleen maar gaver.
denk niet dat dat boek in het nederlands is! de soundtrack van Halo heb ik. me tante in amerika heeft voor mij daar besteld en naar me opgestuurd. daar kostie 14 euro dacht ik.
ja die soundtrack is wel leuk hoor! kheb em meer voor de heb dan dat ik hem in me cd-speler doe ofzo. maar het is zeker leuk om af en toe te luisteren. tis gewoon de muziek uit het hele spel. wel leuk om die muziek te horen en dan weet je precies in welk level dat is!
weken? maanden! ik heb hem in november besteld, elke morgen scheld ik dus ff die telefonistes uit ze zullen kijken waarom het zo lang duurt, en anders consumentenbond btw er stond levertijd 2-3 werkdagen. maak daar maar 2-3 werkmaanden van
Mwah, duurde week of 6, daarna kreeg ik melding dat ik hem kon cancellen omdat het waarschijnlijk niet meer zou lukken. Had ik nog niet gedaan en kreeg 2 weken later de CD gewoon thuis..
hmm, ik doelde op het boek...de soundtrack heb ik al...van I-net. niet alle muziek maar dat boeit niet, ik heb de mainsoundtrack..
5 dagen !!!!? ik wordt hier dus een beetje zwaar genaaid, nou de twee werkdagen zijn nu wel voorbij, ze zouden daarna mij terugmailen...en anders (pakt bivakmuts, geluidsdemper en zwart pak, zoekt kaart Bol.com HQ)
Hum ik kan hem niet vinden op Bol.com. Zal wel weer verkeerd gezocht hebben. Ik kijk wel ff in de stad (utrecht) want daar zit ook zo een hele grote boekenwinkel thnx anyway.
Hier staat alles over het boek van Halo. Eerder Topic over het boek Voor iedereen die het boek wilt kopen. Hier is de directe link: Directe Link naar het boek: Halo The Fall Of Reach @ Bol.com Eric S. Nylund The Fall of Reach Adviesprijs: € 12,50 bol.com prijs: € 10,99 U bespaart: 10 % 5-7 werkdagen Paperback | Ballantine Books | USA Edition | 2001 ISBN: 0345451325
Voor de CD: Bungie Stores - Halo Soundtrack CD Product Description The original soundtrack from our game Halo. Winner of Rolling Stones ' award for "Best Original Soundtrack" in a game and the single best thing you can do with $16 of your hard earned cash. If you have to pay $16 for a CD, make it this one! Of zoals WouteR al zei op de Proxis site: Proxis.be Link Halo CD