HALO cheat? of LAG?

Discussie in 'Algemeen' gestart door JAW-001, 15 mrt 2003.

1. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben de laatste tijd het volgende probleem met multiplayer HALO via gamespy:

We worden elke keer in 2 of 3 schoten gedood en kunnen de ander eigenlijk niet raken. Dit gebeurt altijd als we met Engelsen spelen. Het kan natuurlijk zijn dat ze enorm goed zijn maar het lijkt er echt op dat we ze niet raken. Misschien een cheat? Of is het toch een kwestie van LAG waardoor onze schoten 'niet aankomen'?

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    heb je dat alleen als zij hosten? dan hebben ze geen lag en unnen ze rustig schieten... jij moet door de vertraging proberen te gokken waar je ze moet raken, erg moeilijk.
    oja, om vertraging tegen te gaan moet je niet rushen(op A druken als de game start, je weet wel dat venster waar staat welke xboxen er meedoen, laat de teller gewoon aflopen)

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.428
    ligt er ook aan hoe goed de host is ik ken een host die is heel goed daar kan je ook gewoon bij rushen en dan loopt hij nog goed maar vaak is het toch van goed mikken

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt altijd een vaste delay,de host zelf heeft Multiplayer snelheid dus kan rustig schieten,jij daarintegen moet al een deel vooruit schieten dus weten waarover ze binnen 1 sec zijn,als jij preciesop het hoofd staat en zijn lopen en jij schiet is het toch altijd mis je moet er een deel voorrichten.

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    jah, maar dat van 3schoten is heel makkelijk. Je SHIELD is kapot binnen 2schoten met de pistool ergens op je lichaam (maakt niet uit waar), maar je health is 1x weg door in het hoofd te schiten.

Dus 2x willekeurig, +1x kop is al meteen dood. (3schoten)

Majah, er is altijd lagg en jmmr genoeg kun je daardoor niet optimale resultaten halen (zeker niet met snipen)

6. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is er juist als ik host. Verbinding is in principe snel genoeg, 100Mbit. En het is slechts met een paar personen. Dus daarom vroeg ik me af of er misschien een cheat is.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    dat heet bulletdelay

8. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook, ongelooflijk irritant. Dan kun je wel denken dat die lui heel goed zijn, maar zeg nou zelf, je bent net in een battle geweest met een tegenstander. Jij legt op het laatste moment het loodje, je respwant recht voor z'n neus en je verlies het nog... Soms klopt er gewoon niks van, dan kan ik me echt dood ergeren. Meestal speel ik dan gewoon even een potje scrable om weer tot rust te komen :p

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je host heb je zelf geen lag...

Ik denk dat je het fenomeen Headshot ontdekt hebt en dat die engelsen gewoon beter zijn!

10. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    het is bullettime:cool:

@kobold:

die lag maakt alles uit. Ik speelde vanmiddag tegen een vriend die hier vlabij woont en verloor door de lag. Als we split-screen doen of system-link dan maa ik hem altijd af. Maar op xbc maate hij mij af met 25-0. Ik had een lag van ong. 1,5 sec.

11. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    lol!

12. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het niet.

13. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    lama, hij daagt je uit:D
    wat is je xbconnect nick? en mirik, ik wil jou ook wel eens inmaken }:](met halo dan he)

je kan het beste gewoon met scandinaven en engelsen spelen

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    heb geen xbox connect

15. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Speel altijd via gamespy

16. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    op xboxconnect zitten toch veel meer gamers?
    mwah, toch ff gamespy downloaden.

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat ze gewoon aan het cheaten zijn met trainers.....

kunnen ze over jou heen springen? zijn te vaak onzichtbaar? lijkt het alsof hun munitie nooit op gaat? zijn ze soms niet te doden? enzo.....

het zou waarschijnlijk niet continu zo zijn omdat het dan op zou vallen.... je kan die cheats ingame in en uit zetten....

18. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True... Er zijn illegale kopieen in de omloop waar trainers zijn ingebouwd. Met ze zelf toevallig een keer tegen gekomen op het net. Het kan natuurlijk zijn dat die lui daarmee online zijn.... Heb je gelijk het voordeel van Live!, die lui worden er daar gewoon van af geflikkerd :)

19. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Al is gehoort van een "over shield"?
    Ik word ook vaak uitgemaakt voor cheater als ik headshots doe,dus denk niet te vlug dat iemand cheat "over shield" is een grote mogelijkheid.

20. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen cheats die online werken, wel in splitscreen maar JAW waarschijnlijk doordat jij zon snelle host hebt is er maar weinig delay voor de anderen waardoor ze je snel afschieten.

Deel Deze Pagina