Beste, XBW, jullie zoekmachine laat me in de steek. Na een tijd wachten kreeg ik nog steeds geen resultaten dus helaas. Mijn vraag luidt: Is het nog mogelijk om op de PC het spel Halo (1) de online multiplayer te spelen? Een jaar geleden deed ik dit nog mat GameSpy. Ik opende net dit programma weer, maar dat hele serverschema is niet meer te vinden. Is het gewoon klaar met de pret, of is er wat veranderd in de tussen tijd? Tnx a bunch.
Een tijdje geleden heb ik dit spel nog LAN gespeeld met wat gasten en leraren op school. Meen dat ik een half jaar geleden ook nog een gewoon potje multiplayer heb gespeeld. Je moet trouwens wel drukken op de knop met 'Get Server list' of iets dergelijks. Een knopje wat ik in het begin niet zo snel vond en dacht dat online spelen niet meer kon
ongeveer 4 maanden geleden speelde ik nog online met halo 1. Ik zag wel dat er tussen 2 jaar veel was veranderd kwa servers. Veel minder, maar dat komt natuurlijk ook door halo 2 en andere hedendaagse shooters op de PC. Ik denk dat er nog wel servers zijn. Ik deed het trouwens in halo zelf. Dus gewoon get server list (patch installeren daarvoor) doen en hoppa je ziet nog wel wat servers. Wat ik wel raar vond, was dat er veel lag zat in het spel. Met andere shooters heb ik dat niet alleen met halo. Dat vind ik dan wel weer raar. Maar probeer maar uit zou ik zeggen.
Ik heb ongeveer 4 maanden geleden nog gespeeld. Er waren toen ongeveer 400 servers online, dus spelers zat. Ga geen illegale versies gebruiken, dan verschijnen er nog geen 70 servers in de lijst. (alleen de servers die ook een illegale versie hebben)
Hmmm ik krijg een GameSpy server error in Halo. En als ik via GameSpy wil proberen moet je volgens mij nu ineens betalen... Tis voorbij
Enslaved NL, heb je het net nog getest? Ik zit hier namelijk flink te baalkwadraten. Tnx //edit Ik heb het weer even geprobeerd via Halo zelf (dus niet GameSpy). En ik krijg na dat ik op 'Get List' geklikt heb: ATTENTION An error has occurred trying to contact the GameSpy master server. [ok]