ok mensen de game gaat launchen op 14 September 2003 maar wat ik wil weten is wie hier allemaal aan mee gaan doen? ik heb al een clan gevromd met 8 vrienden voor deze xbox klasieker en was benieuwd wie zich nog meer gaat mengen in het strijdgewoel, deze game is ideaal voor hun die geen L!ve hebben aangezien je nu lekker online kan met 2 nieuwe voertuigen, 2 nieuwe guns en 6 nieuwe maps ( jah die 6 maps mogen er wezen! ) Er is nu al een patch in de maak waarmee je de co-op kunt spelen online met wel 4 spelers! 'khoop veel tegenstand te verwachten want deze game is het grote nieuwe online fragspel na UT2003, en een poort die het waardig is te dienen voor de almachtige PC
hmmm... sorry I sloot perongeluk deze topic ... soms is het handig om oud nieuws op te zoeken ... anders krijg je meerdere topics over hetzelfde ... en kan je blijven posten
Heb je de screens al gezien? Dat wordt echt lijp met banshee's in de multiplayer levels. Gelukkig zit ik dan al "bijna" aan halo 2. Of dat nieuwe wapen, een soort covenant bazooka net als de hunters jeej
Sterker nog, dat is het wapen dat Hunters en Grunts gerbuiken. Ga hem weer kopen voor de PC, dat verzacht het wachten op deel 2 aanzienlijk.
Mooi, scheelt mij weer zoek werk Ook zijn er nog andere (gesloten) topics over, niet alleen die, ff zoeken dus Case Closed --- EDIT --- Ik ben het met Fardo eens, laat maar open staan ...