Het lijkt mij wel gaaf om een halo competitie te houden tegen elkaar (xboxworld bezoekers) via gamespy en tegen andere xbox sites bezoekers (belgie, engeland of nederlandse sites). en dat op de site xboxworld.nl standen en ranglijsten en evt. speeldatums vermeld worden. Lijkt jullie dat ook wat en hoe zouden we dat kunnen realiseren.
Dat was origineel de bedoeling van Xboxworld.nl, iemand die de PHP skillz heeft om dit te maken? lijkt me wel leuk namelijk
Zoals www.clanbase.com , je meld je aan (of leuker is als je het via je forum account kan doen) en dan zeg je van ik wil in de 1on1 league spelen ofzo, en dan kanje mensen uitdagen, je krijgt punten voor je scores etc, scores moeten door beide partijen worden bevestigd blabla, kunnen we ook elke maand wat leuke prijzen aan verbinden
kennen jullie niemand die PHP skillz heeft???? en kan het niet op een andere manier gerealiseerd worden? kan je niet gewoon via gamespy arcade spelen, dus daar inloggen en een paar games createn waar andere xboxworld bezoekers kunnen inloggen? op de site vermeld je de speel, data en wie tegen wie. Degene die aan deze competitie mee willen doen laat je een registratie formulier invullen op xboxworld.nl en als je geregistreed bent kun je je inschrijven voor een bepaalde data om te knallen. Misschien is dit weel heel dom hoor wat ik nu voorstel en kan dit helemaal niet, maar iets beters verzinnen weet ik ook niet, en wat is eigenlijk PHP???
We hebben wel iemand, maar die heeft het al druk, PHP is scripting taal, waar deze gehele site (website + forum) uit is opgebouwd. Met dat PHP kan je heel makkelijk de standen bij houden etc. Lijkt me dus een betere keus. Iemand die kan PHPen?
eehhh gewoon ff zoet zoeken en veerder kijken dan je neus lang is wauterR ClanBase PHPNuke Module Description: PHPNuke module which allows you to call your clanbase rank, past matches and upcoming matches from Clanbase to display in your clan website. eeheh bedoel je dit
Haha nee lekkere site ramin, allemaal sql fouten maar dat is niet de bedoeling, het moet een systeem dat gewoon niks te maken heeft met clanbase maar wel op een zelfde manier ongeveer draait
oohh wacht ff ik denk all dat ik weet wat het ik gaa vandaag ff kijken ps heb je nog goede mensen nodig zo als mij die de XBW clang op GameSpy beginnen ik was dee eerste die de XBW clan statre op game spy dus eehhh