Halo: coole tips a.k.a. easter eggs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Keybern, 7 apr 2002.

1. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HEADTURN
    --------
    Begin een nieuw spel in co-op. Aanzie het filmpje en wanneer je beiden dan eindelijk met de game moeten beginnen (je hebt op dat moment nog geen wapen) moet je naar elkaar kijken. Sta goed dicht bij elkaar en één van beiden gaat vervolgens knielen. De andere kan blijven rechtstaan of meeknielen maar het belangrijkste is dat hij/zij goed kan zien wat de geknielde doet. De geknielde gaat vervolgens wat met de right-analog pookje ronddraaien. Aanzie het prachtige effect! Dat hoofd draait zo soepel als wat...
    Geen echte easter egg natuurlijk maar wel cool om te zien hoe gedetailleerd het spel wel is. :eek:

2. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Warthog
    ----------
    Stap eens als gewone passenger in een Warthog en kijk eens linksonder. Zie het radartje en andere instrumenten. :cool:

3. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level 4, nadat je wat gekloot hebt op het strand kom je na een tijd binnenin een gebouw waar je met een switch een gesloten deur kunt openen zodat je weer verder kan. Op de plaats van die switch heb je allereerst een prachtige hologram maar schenk ook eens wat aandacht aan de vloer. Ja, kijk naar de reflextie. Hou je rechter pookje zo laag mogelijk en kniel tegelijkertijd eens. Jump, turn, etc...
    Prachtig, niet?! :)

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kan dit niet in 1 post?

5. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit kon eigenlijk wel op 1 post.
    Zeg, wat betekent dat klik-gedoe? Als ik er op klik dan gebeurt er nix. En waarom is het zo geheimzinnig? Ombouwen is toch legaal?

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, droge thread.
    Jij bent verliefd....op Halo.
    Of werk je voor Microsoft?;)
    Maarreh, knappe graphics, zekers te weten.:9

7. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eigenlijk werk ik voor Microsoft maar dat moest geheim blijven. Maar ik ga zeker nog niet vertelen welke coole game-releases er zullen volgen voor de Xbox! ;)

8. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    dacht ff.....dicht tegen elkaar 1 pers knielen en dan......EUHHh wil jij me eitjes zien

9. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, maar in België zijn de Heideroosjes toch niet zo bekend...

10. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina