[halo]de warthog jump

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjoerdV NL, 6 jul 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    iedereen heeft het altijd over de warthog jump, maar wat is daarmee precies bedoeld. Ik heb het hele spel uitgespeeld en zoiets nergens gezien of gebruikt. De multiplayer van halo vindt ik wel tegenvallen, khad wel bots verwacht, maar voor de rest is het wel een top-spel

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HALO MP roeleert juist zwaar. vooral in system link

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoelen ze daar mee dat je dmv grenaten die Warthog een onteigelijk stuk in de lucht kan knallen

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    zie topics in het Xbox Game Help / Cheats forum

5. xforz

xforz Guest

volgens mij is dat dat iemand een granaat naar een warthog gooit terwijl die rijd en dat de wathog dan een schroef in de lucht maakt.

toch:confused:

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    man, dat is geen missie ofzo, je moet (het makkelijkst in co-op) in bv level 4(waar je op het strand land) een warthog zoeken en je moet granaten op zak hebben.

dan schiet je je maat neer, dan liggen er 4 granaten, je pakt de warthog rijd hem erop stapt uit(niet granaten pakken).

dan gooi je een granaat van jou onder de warthog op de 4 andere granaten, dan gaan ze de lucht in en boem warthog

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind halo trouwens MP ook tegenvallen, ik had zekerz bots verw8. Dan kan je wel met 3 maten spelen maar daar zijn de levels te groot voor... Ik ken nu eenmaal niemand verders die ook een Xbox heeft.

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    halo multiplayer is gigantisch mooi, co-op heb ik legendary gedaan en ik heb vele uren online gefragt, dat is toch fun man

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    co-op is echt vet! jammer dat er geen bots zijn, maar de co-op maakt veel goed! online via xbconnect of gamespy heb ik nog niet geprobeerd, vooral omdat ik achter telefoonlijntje zit :mad: (bigcity harmelen heeft nog geen kabel/adsl). multiplayer is echt wel goed gelukt, het had perfect geweest met bots en wat meer openluchtlevels maar het is echt een goede.

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Co-op roeleert zeker. Maar ik ken niemand die een xbox heeft, da's wel jammer. Maar toch, bedankt he

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel ook vele uren rocketball (zelf gemaakt)

oddball een iedereen heeft een rocketlauncher...5 minuten to win..

level: hang 'm high

is echt kikke...vooral met 3 of 4 players...die skull vliegt de heletijd van de ene kant van de level naar de andere..

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    he cyber, heb je nog meer van die zelfgemaakt multimodes? zet ze ff hierzo neer.

13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is die warthog jump niet gewoon aan het eind van 'The maw' als je moet racen en dat je dan zo Cortana hoort van:" There's a gap in the ............." ?!?!?

14. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Die warthog Jump is zoals CyberLaui al zei een Warthog door middel van granaten een heel eind de lucht in blazen.

Het heet niet voor de niks Warthof JUMP.

Tering wat een slimme mensen hiero 8)

15. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    o damn wat een noobs zeg als ze niet weten wat een warthog jump is. ga op halo.bungie.org maar filmpies zoeken, dan blazen ze in bv level 8 een warthog zo hoog de lucht in dat ze er met een banshee achteraan moeten vliegen

16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Ik heb een filmpje gezien waarin ze de Warthog in die blauwe straal wisten te blazen precies op het moment dat die straal eruit vloog, toen vloog de Wartho nog een paar honderd meter hoger de lucht in :)

17. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ow en ik dacht dus dat ik goed was met 20 sec :mad:
    PLasma granaten werken toch juist niet zo goed. Volgens mij zijn frags beter, ja toch? Ik had namelijk in The silent Cathografer ALLE granten verzamel (co-op dus) en neergegooid maar hij ging toch echt minder hoog als de vorige keren :mad:

Mijn lauste warthog jump was in the silent Cartografer, ik ging met mijn maffe broertje een hele jump bouwen op dat platform, (the entrance to the silent bla bla) en ik zeg Rens (mijn maffe broertje) "zo tellen we af en dit is proef dus niet gooien" En ik 3, 2, 1, go, maar hij gooide dus toch en toen ik ook en... hij vloog precies recht omhoog!!! 20 sec lang , ik dacht dat die de andere kant van de ring zou raken! En toen kwam hij terugvallen...precies op mijn hoofd!!! Echt bruut was dat, maar het is sinsdien niet meer gelukt :mad:

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
  19. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou is dat nou ook wer niet zo hoog, wel dope dat je er foto`s van gemaakt heb!

20. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik had toevallig een digitale camera bij de hand, dus ik heb wat pics geschoten :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina