Halo deleted scenes..?

Discussie in 'Algemeen' gestart door CyberWolf, 26 dec 2002.

1. CyberWolf

CyberWolf Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst een filmpje gedownload van halo (een teaser ofzo uit lente/zomer 2000)

en daar zag ik allemaal dingen die je totaal niet ziet in het spel zoals ie te koop is in de winkel....

het meest opvallende stukje was toch wel dit:

ook op de fp hier staat een screenshot met zo'n "beest" bij de preview van halo.. LINK

de volgende tekst staat bij de review over E3 1999:

"E3 1999.

Tijdens deze grote gaming conventie kregen een select groepje mensen “Halo” te zien achter gesloten deuren. De ongelovigen waren bekeerd…De overlevenden van dit slachtveld konden slechts enkele woorden uiten: “Halo, never seen anything like it before, must have Halo!”. En de hype was geboren.
    Twee maanden later tijdens Macworld ’99 werd Halo officieel aangekondigd door de Bungie eigenaren Jason Jones en Steve Jobs."

zou het kunnen zijn dat microsoft deze "dieren" heeft weggeëdit..? en eigenlijk alles heeft veranderd wat in de trailer te zien is.. (behalve het verhaal)

wie weet hoe dat zit..?

het hele filmpje is te downloaden op kazaa: zoek naar "halo e3 preview lores" (15Mb)

overigens heb ik ook hier ff gezocht op het forum, maar er zijn zoveel topics over halo dat het niet makkelijk zoeken is..
    dus als dit al es terspraken is geweest: sorry..

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn een heleboel dingen weggelaten ja, maar altijd omdat ze niet passen in het verhaal of het spel. Die trailer is overigens nog van voor de Xbox aankondiging. Ik heb hier een making of Halo DVD waar je dus het eerste Halo-op-Xbox filmpje ziet en dat lijkt al een heel stuk meer op het uiteindelijke product

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je wil niet weten water allemaal is veranderd.

ze wilden van halo eerst een rts game maken, maar toen hebben ze de camera ff anders gedaan, dat vonden ze wel leuk, dus hebben ze er een shooter van gemaakt

4. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha das altijd eej.
    Op de E3 laten ze altijd previews zijn die geweldig zijn.
    Ik weet nog dat ik meer dan 2 jaar geleden een filmpje op de pc had van Halo.
    Toen zou tie zelfs voor op de pc uitkomen!! Volgens de PC Gameplay (op hun demo discs stond ook het ingame filmpje).

haha niks van dat filmpje zie je meer terug. Das bij elke preview.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet bij elke, Halo is daar gewoon een uitzondering op omdat het een aantal verschillende fases heeft doorgemaakt zoals Cyberlaui ook al zegt :

PC RTS, PC 3rd Person shooter, Xbox 3rd person shooter, Xbox 1st person shooter.

6. CyberWolf

CyberWolf Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik 'm ook wel leuk zou hebben gevonden als 3rd person....

misschien wel leuker, maar dat kan ik dus niet zeggen zonder het gezien te hebben......

zou wel leuke optie zijn voor deel 2 dat je zelf kan kiezen welke view.. :9 (zal ook wel erg veel moeite kosten om dat te maken)

voordat ik halo speelde vond ik 1st person shooters niet leuk, maar dit is toch wel zo'n spel waar je een uitzondering voor maakt.. :)

7. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat vraagjes:

1. wat is rts?
    2. wat is het verschil tussen een 1st en een 3rd person shooter?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    realtimestrategy

1st person : Vanuit de ogen van de persoon die je speelt.

3rd person : Vanuit andermans ogen, dus zoals in Tomb Raider, Splinter Cell, Conflict Desert Storm, Buffy the Vampire Slayer, Max Payne et

9. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    RTS = Real Time Strategy. Command en Conquer serie is daar het summun van.

1st person is dat je zelf door de ogen van de speler kijkt ( Doom enzo ), 3rd person is dat je de persoon op zijn rug kijkt ( Tomb Raider bijv. )

[edit]

Te laat :+

10. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RTS is Real Time Strategy.
    Kort samengevat: Bouw een basis, verzamel grondstoffen voor geld en bouw meer gebouwen en een groot leger en overwin de vijand.

Denk hier aan de klassieker: Command&Conquer .. zal/moet je wel kennen.

FPS [1st Person Shoot'em Up] = zie je de wereld door de ogen van je karakter. Dus alleen je wapen is in beeld. Voorbeeld: Unreal Championship.

TPS [3rd Person Shoot'em Up] = hier zit de camera achter je karakter. Je ziet dus je karakter en de wereld.
    Voorbeeld: Tomb Raider (ken je zeker wel)

[EDIT] Hmm 2 waren me alvoor [/EDIT]

Laatst bewerkt: 26 dec 2002
  11. Realm - x

Realm - x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    um halo komt als het goed is ook op de PC hoor.... (als ik het goed begrepen heb)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, maar puur gebouwd voor de Xbox.

13. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al die fimpjes etc. stonde ook op een OXM disc in een Halo special, die is echt supervet ja! Beter maken ze in Halo 2 wel werelden met die beesten etc. erin en zo, dat zal errug tof zijn!

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In Halo 2 speel je op Aarde, denk niet dat er daar over 500 jaar dinosaurussen rondlopen :+

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar op Aarde heb je weer andere beesten, duh! :cool: Maar ik dacht dat Halo 2 zich ook voor een deel op de Covenant planeet en andere ringen ging afspelen, dan kunnen ze daar hun fantasie wel weer de vrije loop laten gaan. En een paar vogels in de lucht, of rondrennede honden op straat zal trouwens ook wel leuk zijn. Voegt wel een beetje een gevoel van realisme toe IMO.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja, het is de aarde over 500 jaar he. 500 jaar terug wist men ook niet hoe de wereld er nu uit zal zien. Dus ze kunnen echt hun fantasie wel gebruiken :)

17. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat er van die gigantische wolkenkrabbers in komen, en van die vliegende auto's... Dit wordt echt een HEEL mooi spel. Natuurlijk moeten er andere exotische locaties in als jungles ijsvlaktes e.d. *kijkt op z'n Halo 2-wallpaper* De Aarde is wel helemaal dichtgebouwd, nou jah, we zien het wel. Geen twijfel mogelijk dat het een lust voor het oog wordt.

18. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, dit filmpje is ook te zien op de halo special bij de demo van uitgave 5 (?) van Officieel Uk xbox magazine. (huh...)
    Special effects waren nog niet veel soeps moet ik zeggen.
    Wel!! Master Chief met z'on elite-zwaard!! vet!:D :9
    Anyway ook nog een demo van gamestock 2000 te zien en nog werden de special effects er slechter op.(was wel speelbaar deze keer). Maar gelukkig hebben ze dit in het jaar 2000-2001 helemaal verbetert. Zo hebben wij dankzij hen nu 8 maanden kunnen genieten van dit prachtspel!!!;)

19. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    nou, dan kunnen ze toch beesten klonen (dino's), dat kunnen ze dan toch wel. lijkt mij....

de wereld zou er ook zo kunnen zien als van de film the matrix en the 5th element (een mix daar tussen).... :D 8)

20. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn al meerdere ringen conformed door Bungie, ik kan echt niet wachten op deze game gasten!

Deel Deze Pagina