Eindelijk is het zover, HALO wordt goedkoper. Dat is goed voor de mensen die hem nog niet hadden (als iemand hem nog niet heeft). Over Europa staat hier nu niks bij, maar hier zal HALO ook wel goedkoper worden. Bron: Gamer.nl Greetz, Keano
leuk, hij komt geloof als classic. Aangezien de meeste xboxbeziiters dit spel al hebben, de mnesen die een nieuwe kopen hem er bij krijgen al het wel geen storm lopen
ik heb hem 1 jaar geleden gekocht voor 30 euro(waarschijnlijk was er iets fout ofzo) Het was bij de mediamarkt in almere stad.
haha ik heb hem nog steeds niet Nou dan ga ik hem binnenkort maar es halen denk ik Mooi prijsje dacht ik zo...
mooie uitkomst idd...mijn schijfje heeft nu belachelijke krassen..heb er nix vags mee gedaan ofzo naj , als tie echt onleesbaar wordt maar een nieuwe halen.
Was dát nou die actie van 15 november waar 'iedereen' op zat te wachten?? Of was nou die actie dat microsoft een nieuwe reclamecampagne op tv heeft gestart(?). Mensen?
Niet als het een classic wordt, classics zijn in de USA 20 euro (als ik het goed heb) en in Europa 30 euro dus als hij ook classic wordt hier, is hij voor 30 euro te halen
Dat heb ik ook. Hij is al zoveeel gespeeld..... En hij laad nu een beetje slomer en krijg nog wel is de melding "This disc is damaged or .....". Maar ik kijk dan eerst wanneer halo 2 uitkomt en wanneer halo (1) in classic version te koop is.
Kijk dat vind ik nou leuk, want ik heb hem nog neit heb hem wel eens geleend van iemand en vond hem goed maar had neit altijd even geld maar 30 pleuro's (als het 30 pleuro's wordt) heb ik wel dus dat komt mooi uit.