Ik heb wel eens screenshots gezien (helaas kon ik die niet meer vinden) waar de master chief op stond met zo`n heavey mechinegun. Nou heb ik dat wapen nergens gezien in het spel, en ik heb hem nu al meerdere malen uitgespeelt. weet iemand hier meer van?
Nee ik heb het net nog eens opgezocht in de walkthrough maar hij bestaat niet evenals de flamethrower trouwens.
ik heb plotseling na 4 levels op MOEILIJK ( ben naam effe kwijt) te spelen , erachter gekomen dat ik ineens een extra MP level had .. SERIEUS , want ik had eerst alle MP levels opgeschreven en sinds 2 uur een nieuw MP level een Powerplant ..
Die extra gun heb ik niks van gemerkt. Ik heb hem uitgespeeld op normal en op legendary en niks extras gekregen.
Ja je hebt gelijk Urty, dat is een screenshot van zowat 3 jaar terug Die hebben ze er kennelijk uitgehaald.. maarre het schijnt wel mogelijk om 3 guns te hebben, alleen maar in de 1e level, ik heb er een filmpje van gezien maar nog niet geprobeerd ; Als je naar capt. keys moet dan ga je daar NIET heen, maar meteen naar die eethal om te matten, pak een assault rifle op, en een alien wapen, ga dan naar captain keys daarzo, die geeft je dan nog eens een pistool