Vergeten mijne te zeggen 1.Shotgun 2. Plasma grenades 3. Scorpion tank Op Xbox.com staat rouwens een flimpje van Quantam Redshift. Ziet er redelijk uit.
mijn favorieten: human: Assault Rifle covenant: plasma rifle vehikel: Tank (jammer genoeg kan je daar maar weinig op rijden)
Human: Shotgun Alien: Plasma Gun Voertuig: Banshee (alleen jammer dat je daar maar weinig mee kan vliegen
De tank is helemaal niet leuk voor multieplayer , hijs veels te sterk. 1 shotgun 2 niet die pistol maar die andere 3 warthog
1: Shotgun 2: Plasma Rifle (Of die big guns die die kleintjes in de latere levels hebben, maar die kan je niet pakken) 3: Scorpion
Met een goed gemikt schot kun je met een sniper rifle iemand zo neerknallen in een tank. Is me gisteren overkomen.. Anyway, ik vind in multiplayer de combo Shotgun en Pistol wel relax. Needler is wel handig omdat ie zelf z'n doel zoekt, maar het duurt even voordat je vijand dood is, niks voor korte afstand dus. Needler werkt ook niet bij die doorzichtige ventjes. Dus toch liever de plasma rifle. Plasma grenade is handig omdat ie blijft plakken, maar de gewone grenade klapt harder volgens mij. Met multiplayer is de warthog helemaal te gek. Met single player is de banshee wel tof. Overigens vind ik multiplayer zonder tank en snipers het leukst! Oh, en zonder LAG natuurlijk!!
Human weapon: Assault Rifle Covenant weapon: plasma rifle Voertuig: Banshee, ik snap niet dat mensen een ghost vetter kunnen vinden dan een banshee.
1. sniper rifle 2. plasma rifle (lekker snel en krachtig) 3. banshee (lekker in de hoogte vliegen) LAG bij mp?????
1) ikkanniekiezen --> shotgun/pistol/r-launcher 2) alien rifle de ghost (lekker stunten, vooral in m-player .... mzzl Munch and Abe