[Halo]Filmpjes. kan iemand me meer over vertellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xessiah, 15 apr 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xessiah

Xessiah BMX XXX rule

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, meisjes?....

Kan iemand mij vertellen waar het precies over gaat tijdens de filmpjes van Halo.. Ik zie alleen maar de beelden en ik kan namelijk niet horen (ben doof) dus wat zeg die ouwe kaptien nou in filmpjes. en nog dat (zingende, volgens jullie) Monitor.:confused:

2. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat is inderdaad jammer :mad:

*spoilers*

De monitor heeft het over het uitroeien van de flood, en die helpt je daar dus mee, maar dan blijkt dat hij dat wil doen door heel halo te vernietigen.
    (als ik het goed heb, 3 maanden geleden alweer dat ik het gespeeld heb)
    En mja ik kan niet elk klein dingetje opnoemen, maar daar komt het op neer :)

Ik denk dat diegene die het recent nog gespeeld hebben je wel verder kunnen helpen.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    hoooooi!!!! ikke leg het uit!

Ik hoop dat ik makkelijk lees :)

1e filmpje:

De Pillar of Autumn, (het ruimteschip) is uit hyperspace gekomen, en weten niet waar ze terecht zijn gekomen.
    Achter hun aan, komt een vloot van een buitenaards ras dat hun wil vernietigen. Ze zien tussen een planeet en zijn maan een object zweven wat schijbaar een atmosfeer heeft. op dat moment worden ze aangevallen en komen er aliens aan boord! de kapitein schakelt een noodprotocol in en jij word wakker gemaakt uit je cryoslaap! nou dat stukje ken je, je word geleerd wat je moet doen en je baant je een weg naar de brug. nou dan verteld kapitein keyes je dat je de boord AI (interne computer van het schip in de vorm van die paarse dame) mee moet nemen want als de aliens haar krijgen dan weten ze waar de aarde is en dan zal deze vernietigd worden.

dan speel je weer een stuk en ontsnap je uit het schip , wat aan een noodlanding op die planeet begonnen is.

2e level: je land en je helpt je maatjes bij het fort, stapt in de warthog en rijd door om de rest van de gevluchte maatjes te halen.

als je dat gedaan hebword kapitein keys gevangen genomen (hij leefde nog na de crash) en word gevangen gehouden op een schip dat boven de planeet zweeft.

3: je gaat hem redden tijdens de nacht, en je beland in het schip waar je verder speelt. je zoekt naar zijn gevangenis en ontsnapt met hem.

4e: kapitein keyes heeft ontdekt dat de planeet waar je op zit een soort wapen is volgens het vijandelijke ras en dat ze de controle kamer zoeken om het wapen te besturen. de boordcomputer, die in je hoofd zit (paarse griet)ontvangt een signaal van waar mogelijk een kaart van de planeet ligt, enje gaat er op af

4e missie, je land op een eiland waar vermoedelijk de locatie van de controle kamer gevonden kan worden.

je baant je een weg tot in de instalatie en vind de locatie van de controlle kamer.

5e missie: je bent vlakbijde controlle kamer, maar het vliegtuig kan niet verder, je moet op de voet.
    je vecht door canyons in de sneeuw en door instalaties naar de controle kamer, en laat cortana daar om te ontcijferen wat er moet gebeuren......

uhm ik zal vanaf hier even na spelen en moregen posten want ik weenie precies hoe de volgorde van het volgende level is (wat een supergaaf level is, het swamp level)

hoop dat je hier alvast wat aan heb

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem zelf niet dus ik wil je niks aansmeren....maar je kan zelfs een boekje van Halo kopen. Geloof 10€ bij bol.com. Dat is wel voor de echte hardcore fans.:)

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    goede tip ;)

7. Xessiah

Xessiah BMX XXX rule

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: Bedankt jongens.. daar heb ik egt wat aan!!.
    Nu begrijp ik wat beter!!
    Bedankt voor je tip. Kobold en CyberLaui

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Snif...
    Ik deed ook mijn best.:'-(

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    LOL wordt je zomaar vergeten op te noemen; life is hard!8)

10. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me toch best wel erg als je doof ben:eek: :eek: :eek:

11. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou echt niet doof of blind willen worden, dit zou echt mijn leven verpesten.....
    Hoe kan je daarmee leven??????:eek: :eek:

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou eh niet? ik zou er gelijk een eind aan maken denk, volgens mij wordt je dan namelijk helemaal gek..

13. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel erg drastisch ....

Maar wat is erger? Doof of blind. Zonder geluid zou ik erger vinden denk'k

mzzl The Muncher

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wouter, breng xessiah nou niet op ideeen.8)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is anders als je er mee bent geboren. ..

16. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    'k zou leiver doof zijn dan blind want dan kan ik zo moeilijk x-boxen. aaaaaaaaaaaaaaaaaa wat lijkt mij dat een hel

17. chief persia

chief persia Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat mens wil alleen maar weten wat ze zegge! lopen jullie een beetje over doof te praten! doe normaal...!

18. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff en jij moet ook ff normaal doen...!

hij heeft zijn uitleg van de filmpjes toch.
    dus volgens mij kan deze of dicht, of verplaatsen en dat we door gaan over hoe erg het is om blind of doof te wezen...
    veel on-topic komt er toch niet meer uit :{
    (help ik trouwens ook niet erg aan mee :eek: )

is Xessiah geboren met doofheid of heeft hij het opgelopen ?

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Knap hoor een thread vinden van bijna 3 jaar oud .

20. Generator

Generator Ik heb geen Xbox.

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahahahah,, sorry :cool:.. moet even lachen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina