hallo iedereen ik heb mijn spelHalo) gekocht in de fun (coeman) en het spel werktte goed tot het 7de level daar draaiede het door en het toonde op het schermLoading) dan zie je zo een blauw lichtje die daarover gaat dan staat er op mijn scherm The Disc is maybe damaged of dirty.Kmaak hem terug proper want dat heb ik al es tegengekomen met het spelFifa 2002 wk) achter dat ik het gekuist heb terug in de box dan terug het zelfde dus ik ga terug na de winkel en ze houden het spel twee volle weken kben dan daar terug en ze zeggen probeer het es op een andere xbox. Doen we en terug werkt het niet int 7de level doordraaien). Terug naar de Fun (Coeman) daar hebben we een klein uurtje moeten wachten dan hebben ze een spel gevonden in Geraards-Bergen en ze gaan het opsturen naar de fun in Poperinge want we wonen daar nl.ze zeiden ook dat Halo-Spellen niet meer gemaakt zijn, dus heb ik eigenlijk chanse. We hadden ook een briefje gekregen met een telefoon nr.: een 0800 nr. maar het was alleen maar in het engels. Maar hoe kunnen ze in godsnaam je telefonisch helpen. Tomas
Ok leuk dat we hier ook Belgen hebben maar ik versta er dus geen zak van :{. Anyways : Halo wordt nog steeds gemaakt, beetje bull wat ze vertellen.
Keej, sorry, maar net als Wouter begrijpik je niej helemaal??? Wat je verteld is wel vreemd inderdaad datje pas in level 7 kuren krijgt? Maar hebje het al met een andere halo geprobeerd??? En met een andere Xbox en een andere Halo?
Kun je je verhaal misschien iets duidelijker maken, ook ik vat er namelijk geen hol van... Iets met save en level 7 halo heb ik nog kunnen ontcijferen, maar de rest...
En anders kun je je Halo cd altijd nog koken.. (schijnt te helpen) Cd aan een touwtje in kokend water hangen
Heb het "kook" verhaaltje ook wel eens op andere forums gelezen!!!! Maar ik zou me game er dus echt niet aan gaan wagen!!!!
dit is echt zo hor, dan doet hij niet meer zo rammelen tijdens het laden. dan leest ie beter, 15 sec in kokend water ofzo
Ow en CyberLaui heeft dit vast al wel geprobeerd Mmmz lijkt me niet echt slim om eerlijk te zijn om te gaan koken, je mag een cd al niet in de zon leggen omdat ie dan al verbuigt en kokend water is??? JUIST 100 graden celsius, dus wel ietsjes warmer dan als de zon er op schijnt......
in de zon is het wel veel langer dan 15 seconden. Het duurt natuurlijk ook een tijdje voordat de warmte echt effect heeft
Halo Hey je begrijpt dus niet wat er kapot is. wel het 6 de level speel ik uit en dan begint het met loading en plots komt het blauw en dan werkt het level begint het. maar het blauw lichtje keert terug. dat koken dat vertrouw ik niet zo maar nederlanders hebben het dus al geprobeerd dus wie is er dom e? tomas
Argh! Belgen, sommige praten normaal Nederlands...maar juist die anderen die dat proberen, daar gaat het dan ook direct goed fout. Anyway....ik heb het verhaaltje van je CD koken ook gelezen. Het zou best wel eens kunnen werken, maar heb je ook wel eens gezien wat er gebeurd als je CD te warm is geworden? Juist, de bovenkant laat langzamerhand los....en die laag is juist nodig voor de reflectie van het laserlicht wat aan de onderkant van je CD teruggekaatst moet worden. Ik zou 'm niet koken, maar gewoon naar dat 0800 nummer bellen, kom je geloof ik ergens in Ierland uit. Ff in het engels duidelijk maken dat je CD gaar is en dat je een nieuwe wilt hebben. En anders je HALO savegames weggooien en opnieuw beginnen. Het wilt namelijk wel eens voorkomen dat HALO een Dirty Disk error geeft op corrupte savegames.