halo help me he ik ben nu in level 8 (two betrayals) enne ik moet nu de 3e pulse generator vinden, en die nav. point staat naar boven gericht, maar ik kan alleen nergens een banshee vinden om erheen te vliegen kunnen jullie mij helpen?
ja daarmee moest ik eerst door een tunnel maar toen kwam ik bij een of andere blast door en toen ik die wilde openen ontplofde er iets aan de andere kant waardoor die deur nu helemaal uit z'n voegen hangt. er is nu een kleine spleet waardoor net één man kan ,maar zeker geen banshee
had ik ook last van hij staat ergens wel gewoon op de grond in een moeilijk te vinden inham , er staan er 2....rij gewoon effe goed rond in je warhog..! Suc6 Laters
Daar moet je zonder Banshee door, het laatste stuk moet je zonder de Banshee opknappen. Aan het einde van die tunnel staat er maybe nog wel eentje, dat weet ik niet meer ]:-
tja, als je een beetje kunt gamen. heb je halo allang uitgespeeld. maar iemand zoals jij kan daar natuurlijk niks aan doen IK :r OP JOU!!
[OT!] huubmeilink, waar ben je nou mee bezig man? Je post de laatste tijd alleen nog maar van dit soort onzin! Als je dan zo graag de boel wilt verzieken, ga dan lekker in het OT-Forum spelen of zet die pc uit en haal je Lego uit de kast. Figuren als jij gaan straks Xbox Live verzieken, let maar op... Voor de mods: dit zal de laatste keer zijn dat ik op iemand schijt, maar het schoot me nu gewoon ff in me verkeerde keelgat! [/OT]
Toevallig dat stukje vanochtend net gespeeld. Gewoon door die kapotte blast door gaan en ik geloof niet zoveel verder kom je bij een vlakte waar 2 convenant (ofzo) tanks op je staan te schieten en waar de convenants lekker op de flood staan te raggen. Daar waar die linker tank staat staan 2 banshees.
als je door die spleet gaat(voor de kleine doordenkers, kier in de deur!)moet je goed langs de kanten loopen .en dat geld voor alle levels bijna waar je een banshee nodig hebt!!!
Huub vriend, jij hebt een waarschuwing aan je broek. Bijna al je posts zijn vrij kinderachtig, deze is gewoon veel te bijdehand. Knoop in je oren.
We hoeven hem heus niet met z'n 2en te waarschuwen. Maar als dat waar is van Martijn mag WouteR deze beslissing nemen, ik had je al geband iig.
Oh okey ik trek mijn waarschuwing in maar zoek wel even die waarschuwing van Martijn op. edit: gevonden kijk hier maar.