Ik zat zo de xbox aan te doen en ik had zin om een potje te halo`en en dan staat de optie demo`s er opeens niet meer kunnen jullie me helpen of hebben jullie ervaring.
Zou je de volgende keer een paar komma's in je vraag willen plaatsen, het is al lastig genoeg om hem te lezen. Maar volgens mij krijg je gewoon de credits als je het spel hebt uitgespeeld, die staan niet in het hoofdmenu, dacht ik.
Ik zat zo de xbox aan te doen en ik had zin om een potje te halo`en.Opeens staat de optie credits er niet meer.Kunnen jullie mij helpen of hebben jullie ervaring?Post het me maar. Zo goed?Maar ik ben bezig halo lv10 op legendary te halen, ik ben al bij het race gedeelte.
Ja Diago, da's waar. En Vraptor je kan ook de EDIT functie gebruiken om je post te EDITTEN, zo hoef je niet twee keer na elkaar te posten en is het wat overzichtelijker.
ehh, bedoel je de demo's van andere spellen in halo of ben ik nu in de war?, want normaal moet dat er wel bijstaan :/
Zo ziet het eruit: Campaign Multiplayer Settings Game Demo's <<<die kan ie niet meer vinden. Eckie: Zn eerste post ging over credits, ik denk dat hij zivh vergisste...
Het is al gefixed en van mij mag deze tread geclosed worden. p.s:Jullie hadden gelijk, de credits komen pas als je halo the maw heb uitgespeeld, dat filmpje dat kan unlocken als je legendary uitspeeld was lachen.
*Wijst naar de quote in mijn post * Wijst naar eerste post: Laatst bewerkt door vraptor. Datum : 07-08-2003. Tijd : 21:30 Daarom had ik 't over credits