1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Halo Infinite

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 21 jun 2018.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat ziet er al beter uit.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    “We have everyone fixing bugs on our launch content and some exciting efforts kicking off for future updates – like new vehicles, equipment, etc. But we’re pretty much playtesting a ton and looking for ways to polish and improve everything. All of our launch content is in-game and being played daily but it takes a strong effort to get something from 90% to a full 100% ship quality.”

    " In multiplayer, equipment is earned via combat and/or scavenging the playspace which brings a level of fairness and competition to the experience."



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja hou maar op met deze game joh.
     
  5. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    ach Reckuuza, zelf koop je ook de grootste bagger die er nu te verkrijgen is met FIFA 21 en Cyberpunk. De meesten hebben volgens mij wel de gamepass dus kunnen de game gewoon proberen als ie straks uit is. Als het niks is, weer lekker verwijderen :)
     
    Reckuuza, Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Cyberpunk uiteindelijk niet gespeeld en kostte me niks, Fifa 21 absoluut mee eens.
     
    Romanista vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom speel je het dan nog?
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zodat we toxic kunnen blijven
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik zie graag fiascos kont toch volledig open zoals gister
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    O ik schrok al, was even bang dat ik mijn wildste fantasieën echt had gepost
     
    Jorrie en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dit ziet eruit als een remake op de map Coagulation(?) die weer een remake was van de legendarische BLood Gulch
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja weetje het is ook nooit goed.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Deze franchise is gewoon niet meer van deze tijd. De looks waren destijds aangepast op mogelijkheden van de originele Xbox. Beetje zoals Zelda op N64. Die artistieke richting leent zich niet voor de huidige moderne mooie visuals terwijl ze wel realistische graphics nastreven i.t.t Borderlands of Mario bijvoorbeeld.

    De gameplay is ook enorm achterhaald na al die jaren.

    Dan is het gedoemd te mislukken. Want je moet een keuze maken. Teveel verandering zorgt ervoor dat het niet meer als Halo aanvoelt. Te weinig verandering zorgt voor een game die niet met zijn tijd is meegegaan.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Je kunt natuurlijk makkelijk ‘truukjes’ toepassen om de game meteen veel mooier te maken, zoals het implementeren van een dynamisch weer/wolken/lighting systeem, wind, rondvliegende blaadjes, stofdeeltjes, etc. Zo’n Driveclub ziet er door dat dynamische weer en lighting nog steeds amazing uit. Het zorgt daarnaast ook voor replay-value, want het voelt en ziet er iedere keer net iets anders uit.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ik denk niet dat Reckuuza op zoek was naar deze reactie.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Halo-acteur Verlon Roberts claimt dat Halo Infinite in november 2021 verschijnt.

    Dat vertelt hij in een podcastaflevering van Verlan & Friends (01:10:45).

    "Ik deed auditie voor de videogame, Halo Infinite, die al uit had moeten zijn, maar met de pandemie en zo - en ik geloof dat ze wat wisselingen qua leiderschap doormaakten - dus het is nu verschoven naar later, November dit jaar", zegt Roberts in het interview.

    Ook onthult de acteur dat hij Spartan Griffin speelt, een personage dat vooralsnog niet is aangekondigd voor Halo Infinite. Griffin is bekend uit het boek Shadows of Reach, waar hij ook interactie heeft met protagonist Master Chief. Roberts meldt daarbij dat hij ook scènes heeft opgenomen met Master Chief-acteur Steve Downes.

    Halo Infinite staat officieel gepland voor 'eind 2021' en verschijnt voor Xbox Series X en S, Xbox One en pc.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Welcome back to another Inside Infinite, our monthly blog series where we provide an in-depth look at key components of Halo Infinite. In this installment, we’ve asked the 343 Audio Team to bring you closer to their process than ever before.

    If you haven’t seen our previous Inside Infinite posts, we highly recommend reading them to learn more about the game!
    • Art, Graphics, & Live: Hear about our improvements since last year’s campaign demo and get an early glimpse at player customization.
    • Sandbox: Learn about how we designed the weapons, vehicles, equipment, grenades, and more to ensure they are intuitive and reward player mastery.
    • Campaign: Find out what it takes to bring Zeta Halo to life and see screenshots of this expansive new world.
    As a reminder, if you have any burning questions you want to ask the Audio Team after this Inside Infinite, just ask us on Twitter using #Ask343 and it may get featured in our next community Q&A video on YouTube.

    Now, let’s go hear what the Audio Team has been working on for Halo Infinite!
    [​IMG]



    [​IMG]
    Concept art for the "Skewer", a new Banished weapon in Halo Infinite




    https://www.halowaypoint.com/en-us/news/inside-infinite-march-2021
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ze zijn ook echt niet slim om dit soort plaatjes te delen... Wat voor standaard willen ze zetten? Unreal Tournament 2003 belde, ze willen hun wapen terug.... Als je het plaatje uitvergroot zie je alle lelijke rechte lijnen erin. Ik snap die gasten niet hoor.]
     

Deel Deze Pagina