1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Halo Infinite

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 21 jun 2018.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Thanks, ben zelf ingestapt op Playstation bij 3, dus wist het niet zeker en had even op Playstation 1 controller gezocht en zag die eerste ‘kale’ controller, zonder sticks. Later dus de Dual-Shock voor de PS1 uitgebracht.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zover ik weet stonden ze er ook om bekend.
    Hier nog een artikel erover bijv.

    Every so often a game comes along that changes everything. Games like Doom, Super Mario Brothers and Half-Life aren't just incredible games in their own right - they helped shape the gaming industry as a whole. Halo: Combat Evolved is one such title. As a game, Halo evolved and refined the first person shooter, making it work on a console like never before. As a product, it helped define the first generation Xbox and help Microsoft become the juggernaut of today and, as a project, it lifted its creator, Bungie, into the history books as one of the most revered developers of all time.

    https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-df-retro-halo-the-console-shooter-evolved
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Grappig feitje:

    Weet zijn naam niet maar een in die tijd hele bekende reviewer schreef een review over Alien resurrection. Hij kraakte het spel helemaal af.

    Tot die tijd werd een onhandige besturing gebruikt met 1 stick. Het ene spel gebruikte dan r1 en l1 voor strafen. Andere spellen weer r1 en r2 om omhoog of omlaag te kijken, erg onhandig.

    Alien bedacht als eerste de moderne besturing met 2 sticks zoals we die nu nog gebruiken. De reviewer vond het een stom systeem en wordt sindsdien erom belachelijk gemaakt.

    Heb de review gevonden met een snelle google zoekactie:

    https://www.gamespot.com/reviews/alien-resurrection-review/1900-2637344/
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Het zijn games
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Echt? En ik maar denken: dit is mijn leven.
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ben zelf groot Halo fan, maar vind wel dat ze het nu ook weer op safe spelen. Van Halo CE naar 2 en naar 3, kwamen er steeds veel nieuwe features en stappen in AI, level design etc.

    Reach was het perfectioneren, maar met 4 en 5 is niks heel nieuws gedaan, en Infinte lijkt ook weer vooral perfectioneren. Meest vernieuwende is equipment, wat eigenlijk al was toegevoegd in Halo 3. Singleplayer ziet er ook tof uit, maar wel meer van hetzelfde. Open world is een interessant concept, maar gameplay is weer meer van het (goeie) zelfde.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    En deze game zou vorig jaar uitkomen? Wat verschrikkelijk slecht bezig, nu krijg je dus een halfbakken product bij de launch.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Blijft ongelofelijk ja. Wel local splitscreen met MP hopelijk of blijft dat eruit?
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528


    Ik zit wel echt vol op die halo hype train btw ik zal wel weer de enige zijn gezien iedereen dit forum verraden heeft en nu playstations in hun kont heeft zitten

     
    Matrix vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik wil wel een Playstation in mijn kont maar ze zijn verdomd moeilijk te krijgen. Maybe dan eens via EasyToys proberen te bestellen …

    Maak me geen zorgen over Halo. Microsoft gaat daar gewoon jaren in investeren na de launch dus dat wordt gewoon steeds beter, net als bij bijvoorbeeld Sea of Thieves. Als F2P MP shooter is het nu al verzekerd van genoeg players straks.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het moet bij launch goed zijn pipo.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Haha Halo de grootste titel die MS heeft. Zeg maar de Super Mario van de Xbox....en dan hopen dat die hetzelfde succes mag hebben zoals een niche game als Sea of Thieves
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik had het niet over ‘succes’, maar over de post-release care. Ze geven zelf ook aan dat het een ‘service’ wordt, dus steeds nieuwe content en verbeteringen, dus als ze met de launch gewoon de SP campaign en Online MP fatsoenlijk hebben, dan komt de rest daarna ook wel goed.

    Verwacht ik een geweldige game? Nee, maar ik ben ook geen Halo fan. Maar ik verwacht straks een fatsoenlijke online mp shooter met een grote community waar MS in gaat investeren om het levend te houden.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Fuck games man
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik ben niet alleen boos, ik ben ook verdrietig.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    Ik identificeer me als Cortana
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.761
    Wat is een halo

    Ik wil alleen holo infinite
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Guys, dit deel van het forum was juist nog relatief spam free. Kunnen jullie weer terug je Green Mile hok in aub? ;)

    @Reckuuza Ik kijk er ook naar uit hoor! Lijkt mij weer heerlijk soepel te spelen.
     
    Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina