1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Halo Infinite

Discussie in 'Games' gestart door Bidle, 21 jun 2018.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ga er toch wel van uit dat ze er verschillende grafische opties indoen gezien er maar relatief weinig (console) spelers van de 120 FPS gebruik kunnen maken
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Die demo was 60 fps, dus dan was dat de high quality low fps mode?

    of High res low quality low fps mode?
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jij ben de game developer hier dus zeg jij het maar.

    EDIT:


    The scale of the environment accessible to players is several times larger than that of the last two Halo games combined.

    Jerry Hook, head of design at 343, explains that a driving factor behind this shift in philosophy was to ensure that players could look out across vast vistas and know that they will be able to visit them.

    ARE THERE KILL BARRIERS OR “RETURN TO BATTLEFIELD” ZONES IN CAMPAIGN ?
    Since we want to allow players to explore and get creative with their engagements, we’ve tried to reduce these as much as possible in Halo Infinite. There will always be some exceptions, but usually if you can see it, you should be able to go there.
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Iemand enig idee of games voor de Series X zeg maar... of die op de One en One X evengoed draaien of dat daar wel een verschil in zal zitten?

    Ik zie de One X nergens meer te koop voor een schappelijke prijs. Uberhaupt niet te koop bij grote retailers. Komt er nog een laatste lading er aan?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Uitgesteld tot 2021. Ben niet verrast eigenlijk, de game zag er nog totaal niet af uit.

    Nu ga ik alleen nooit die nieuwe Xbox bij de lancering halen.
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dit gaat denk ik wel een klap voor de verkoop van de nieuwe Xbox worden.

    Die kon wel een titel gebruiken om te verkopen met de Xbox rond Sint en Kerst.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Nieuwe Xbox gaat sowieso al niet verkopen.

    MS is short term doomed, long termed met hun ecosysteem geef ik ze nog wel kans.

    Kijkend naar de demo heeft Infinite zelfs nog wel een 2022 release nodig.

    Dit was onvermijdelijk iig. En logisch gelukkig ook.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Eens, die nieuwe bak heeft gewoon een launchtitel voor de massa momenteel. Tenzij je nat wordt van Tetris in 4K.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Denk dat Microsoft uiteindelijk meer op handheld/streaming van games gaat inzetten zoals bijv. de recente samenwerking met Samsung en de Gamepass
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tja, misschien dat ze daarmee mainstream succes pakken, en al die mensen aan de GamePass zal dan natuurlijk lekker aantikken, maar ik zie geen enkele reden om dit jaar voor de Series X te gaan.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Er zijn nog zoveel titels die aan GP toegevoegd kunnen worden, dat ik een Xbox Series X nog niet eens overweeg. Waarschijnlijk ga ik definitief overstappen op de Playstation 5... en dan hou ik de One alleen aan als reserve. PS NOW klinkt goed en bij mij beter in de oren dan GP. Halo heeft bij mij trouwens afgedaan na het dramatische verhaal van 5, waar 4 nog een beetje respect kreeg vanwege de band tussen MC en Cortana. MS heeft zichzelf pijnlijk verneukt imo. =(
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Waarom klinkt Now beter?
    Kan niet tegen Gamepass op toch nieuwste games meteen erop etc.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Omdat er veel klassiekers op te spelen zijn en als ik de lijst van GP zie, vind ik het nog magertjes. Bovendien halen ze games eruit zo nu en dan en dat vind ik niet nodig. Weet niet of NOW dat ook doet, maar de combinatie met de goede games van de Playstation 4 doen mij langzaam aan steeds meer naar Playstation trekken... zelfs met mijn grootste backlog van allemaal hier op de Xbox One X. En ik speel ook niet zoveel indie games... vandaar.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Mwah, ik vind de GP ook een stuk beter omdat daar de nieuwste exclusieve games (die er amper zijn) ook gelijk op staan, qua prijs is het ook een stuk beter.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je moet gewoon aanbieding pakken. So.s is PS Now 42 euro voor een jaar.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hey everyone, I’m Joseph Staten. If you’ve been a longtime part of the Halo community, you may already know me. If you’re new to the community: Hello! It’s great to meet you.

    I was part of the Bungie team who made Halo CE, Halo 2, Halo 3, Halo 3 ODST and Halo Reach. I came up on the design side of these projects, wearing many different hats over the years including writer, cinematic director, creative director—even a voice for the Grunts.

    After Reach shipped, I became a Halo fan, cheering-on 343i from the sidelines. But I’ve spent the last four months immersing myself back into the Halo universe, and it’s my honor as creative director to help our team ship Halo Infinite in Fall 2021.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ben je gehackt?
     
    Zifnap en Alexknl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina