hey er was zo net een interview met de devlopers van HALO. best wel kort zo'n 5 minuten. ze zeiden dat ze ook van oddworld gingen laten zien maar dat heb helemaal niet gezien. [ik heb het ff opgenomen!]
ja dit stond ook in het xbox repoop yorin topic Ach..was welinteressant.. dat munch zooi komtr volgende week..ze zijn wellekker op tijd met alles ]:-
Ik ben Halo echt zat, vandaag de hele dag multiplayer WHAHAHA *hoort allemaal geluiden uit Halo terwijl xbox uitstaat* argh ik word gek het is zo verslavend!
gemist naja ik download nog wel wat halo filmpjes op internet. je kunt trouwens ook al xbox games downloaden van internet
Op nieuwsgroepen (alt.binaries.images) kan je al complete xbox iso`s downen van 4.7 gig. HOEI. Nou nog ff een dvd plakker hebben en gaan met die banaan.
wat wil bill gates doen dan? opeens verschijnen en ons een pak slaag geven... je zet gewoon onder aan het forum "wij zijn niet verantwoordelijk voor illegale content" ETC
Nou, Wouter, opzich ben ik het 150 % met je eens over dat copieer gedoe, maar ik ga echt niet meer 150 piek voor een gamepie dokken. 25 piek hooguit. Voor de dreamcast heb ik het wel gedaan, maar heb hier spijt van gehad. Crazy Taxi had ik bijvb in 1 dag uit. Was wel leuk voor de rest hoor. Na dit spel kwamen de copien uit. Hoppa. Dreamcast binnen 1.5 jaar kaduuk. Oeps. Het enigste spel wat voor mij 150 piek waard was, is en blijft nog steeds Soulblade voor de dreamcast. maar ja, lekker offtopic...
Soulcaliber- aka Soulblade. Ach man, je houd me voor de gek. Zo niet, ga ff in een hoekie staan, tel tot 10 met zo`n ezelskopmutsdingetjeprutje op, ren dan meteen naar iemand die soul-Caliber heeft en ga dat spel alsjeblieft spelen. Echt waar, heeeeeeeel vet. De graphix zijn echt om een traantje bij weg te pinkelen. Maar volgens mij als ik (hoop ik) soulcaliber zeg weet je al genoeg dacht ik zo.