KOm nie verder met HAlO In het level : Teh pillar of autumn moet je de laatse 6 minuten met een wartog door een gang heen rijden, als je nog 2 minuten moet kom je bij een jump, dat vrouwtje zegt als je genoeg vaart hebt dat je het gemakkelijk haalt, maar ik heb het al meerdere malen geprobeerd, maar val steeds dood neer, pleazee help
jep sorry van die verkeerde naam whoeps, ennuh ik zal het proberen maar volgens mij heb ik echt al best wel hard gereden
Ja gewoon heel hard rijden en dan heb je misschien mazzel ik had 2 keer gewoon dat ik vloog dat dat ding omkieperde op het moment dat ie de grond raakte maar ik leefde nog
Graag gedaan meer kunnen wij ook niet voor je doen aangezien hard rijden gewoon de enigste manier is.
Ik kan me herinneren dat ik ergens een jump maaktje met de warthog en dacht dat ik het niet haalde, ik kwam beneden ergens neer en reed verder, ik ben toen gewoon bij het einde gekomen. Is het volgende waar of lijkt het maar zo? Volgens mij kun je tijdens een jump de warthog enigszins bijsturen met omhoog/omlaag. Door je view aan te passen gaat ie niet over de kop.
gewoon zo hard mogelijk rijden...als je merk dat de warthog omvalt eruit springen...ik had 2 keer nodig...als het maar niet lukt neem daan een aanloop dus zet heel eff je auto rustig neer...