Halo-Legendary-SP Ben begonnen Halo op Legendary in single player mode uit te spelen. Het is wel te doen, maar is soms goed frustrerend zeg. Ben nou in Level 3, net aan boord van dat covenant ship. Maarja, weinig nieuwswaarde, waarschijnlijk hebben de meeste van jullie em al uit op legendary, maar wou het toch even melden.
ik heb alleen de helft van de missies met co-op op legendary gedaan(niet op volgorde), aan boord op het schip in lvl 3 is inderdaad moeilijk, zo moeilijk dat we er geen zin meer in hadden en een andere missie zijn gaan spelen
Ja dat is best en lastig deel. Heb hem wel in co-op uitgespeeld maar of het me ook alleen zou lukken weet ik niet.
Het LUKT me maar niet om de tweede checkpoint te halen als ik net aan boord van dat schip ben. Gisteren wel 2 uur geprobeerd ofzo.
En vandaag nog een uurtje geprobeerd, maar het LUKT ME MAAR NIET!!!!!!!!! Nahja, ik moet en zal d'rvoorbij komen. Wil em gewoon helemaal op legendary uitspelen.
is dat andere eindfilmpje nou nog zo bijzonder dan??? kbedoel........wat is er anders TEL ME!! (please )
Klopt...het LUKT me maar niet. Vandaag weer geprobeerd. En dat is alleen nog maar DAT stukje, laat staan the Library ofzo, dat zal wel helemaal een hel worden dan. Zit geloof ik een klein stukje footage tussen. Van een blauwe covenant elite en een marine die om een gun vechten. Maargoed, daar doe ik het niet voor. Wil em gewoon uitgespeeld hebben op de moeilijkste stand. Dan heb ik em UITgespeeld. Nu heb ik het einde bereikt. Is het trouwens al veel mensen gelukt om em HELEMAAL single player uit te spelen?
Als je zo snel mogelijk de ontzichtbare aliens uitschakelt blijven de marines langer leven. Laat de marines de kleine aliens uitschakelen. Gooi zodra er een deur begint op te knipperen er een granaat naartoe. Als er plasmagranaten bij de deuren liggen laat ze dan liggen om een kettingreactie te veroorzaken (tenzij je ze natuurlijk zelf nodig hebt). Ook kan ik je aanraden om de needler te gebruiken omdat die meerdere kills tegelijk kan veroorzaken. Als je dit allemaal al geprobeerd hebt weet ik het ook niet; op deze manier is het mij wel gelukt, ik hoop dat het helpt. Succes!
Da's heel toevallig, want da's dus PRECIES hoe ik speel. Alleen dat van die Needler heb ik dus nog niet geprobeerd. Zo snel mogelijk die elites met een zwaard uitschakelen om m'n marines te sparen....zodra die eenmaal dood zijn is het schuilen in achter een deur geblazen en dan een voor een uitschakelen. Als ik op die binnenplaats blijf, ben ik zomaar dood. Maar die elites met die zwaarden BLIJVEN maar komen...hoeveel zijn d'r wel niet stuk of 8? Blijft het hierna zo vreselijk moeilijk of is dit alleen een klotestuk?
eindfilmpjes = een marine en elite die vechten om een wapen op een paar kilometer afstand van de pillar of autumn, ze zien de eerste explosie en dan zegt de marine "that's it baby, come here" ofzoiets, dan omhelzen ze elkaar
man ik moet hem nog op normal uitspelen. ik weet helaas nog niet precies hoe het verhaal nou is gegaan. mede door dat irritante ZACHTE gepraat. dat kwam dus, hoorde ik, doordat het gepraat niet uit de centre speaker kwam ofsoiets. iemand enig idee hoe ik snel erachter kan komen hoe het verhaal precies gegaan is?