Als je zo in level 10 bent dan moe je op een gegeven moment 4 gates ofzo uitschakelen door eerst op een knop te drukken en daarna der een rocket of grenade in te jagen. ALleen loop ik nou een beetje te kloten met het vernietigen mbv rockets want ik moest er in de derder maar liefst 7 duwen en toen was ik out of ammo (ook in dat opslagplaatsie lag niks meer). Hoe hebben jullie dit gedaan??
je moet opletten dat je het vuur kan zien en dus in het vuur schiet want er gaan luikjes open en dicht, dan lukt het wel en je kan bij je vierde nog een granaat gooien he dan lukt het wel.
Er komen de hele tijd van die kutbeesten die je moet afknallen, en dan krijg je nieuwe granaten.... Ow fok, wat zal jij het volgende level cool vinden!!
op legendary ist nog véééééél beter; omda t zoveel moeilijker is dr te geraken (aan de warthog dan) inderdaad vette level
c-ker wel niets houd je tegen geen floods geen flugs geen cov's niets , lekker gassen met die handel alleen uh.. je krijgt wel tijd tekort als je op de drop ship plaats moet stoppen van cortana, maar daar ben ik meteen door gereden btw hoe lang deden jullie er over om halo op een nieveau uit te spelen (niveau: normal) 1ste keer dat ik halo speelde op normal level 1 t/m 10 ~30uur
niveau: easy iets van 15 uur ofzo, verder heb ik alleen met co-op normal uitgespeeld, kwenie hoe lang hou het niet bij. btw met die vier 'gates' bedoel je toch die bij engineering waar je in die buizen een granaat moet gooien? das heel simpel, je moet gewoon op de buis ernaast gaan staan en dan erin gooien. VETTE LEVEL TROUWENS