Halo , Level 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Xbox Gamer, 13 feb 2004.

1. The Xbox Gamer

The Xbox Gamer Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ligt de shotgun in level 6?

2. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
  3. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    je maakt je er wel reg makkelijk vanaf. misschien zou t al handiger zijn als je zou zeggen hoe dat level heet...
    volgens mij is dat 343 guilty spark.
    dan ligt het er nog aan op welk niveau je het doet. als je t op legendary doet heb je iig vanaf t begin bij een gestrande pelican al een shotgun liggen.

anders moet je nog even w88 en het gebouw binnen gaan. dan kom je op een gegeven moment nog voordat je de flood tegenkomt al ergens een shotgun liggen. ik kan geen plek aangeven dus je zal zelf maar moeten zoeken, en anders moet je m uit de klauwen van een flood gozerje schieten..

4. The Xbox Gamer

The Xbox Gamer Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is 343 guilty spark
    en ik doe nu nog easy
    Maar er lopen helemaal geen floods.
    Ik zit midden in het ééne gebouw, midden in een zaal waar allemaal vliegende geestjes op je af komen.
    Kun je het nu wel zeggen?

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    helemaal in het begin van het level, bij het gecrashte dropship, ligt in de buurt een shotgun. Op Heroic en Legendary ligt ie hier niet.
    Verder zul je een shotgun tegen komen verder in het level als je tegen echte Flood hebt gevochten. Dan ligt een dode marine op een blok met een shotgun+ammo. Verder zullen de Flood ook genoeg shotguns gebruiken...

6. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    die vliegende geestjes zijn dus flood. ik neem aan dat ze uit allerlei deuren komen. die moet je gewoon neermaaien met een assaultrifle. je loopt dan een stuk verder door een doorgebeukte deur. als t goed is heb je daarvoor al een paar gemuteerde mannetjes gebeukt. als die nog geen shotgun hadden zul je m wel snel krijgen. je komt dan namelijk weer een een zaal waar een heleboel van die mannetjes rondlopen en een van hen heeft altijd wel een shotgun. die zul je hard nodig hebben ook.........

7. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kom je vóór die dooie marine al een flood mannetje tegen met een shotgun. anyways succes ermee

8. Wheezy

Wheezy Halo master XBC

Leuk Bevonden:
    0
    Neej als het goed is kom je pas na die kleine floodbeestjes Gemuteerde floodmannetjes tegen. Maar daarbij zitten er zeker genoeg met een shotgun.

9. Billie Joe

Billie Joe /\/osh

Leuk Bevonden:
    0
    jij n00b :mad: , check eerst even de miljoenen andere halotopics voor je hier begint te jammeren. bijna al die vage bruine ventjes hebben overigens een shotgun.
    je kunt ze ook perfect doden met granaten. :p

10. YourTjuH..!!

YourTjuH..!! JoeHoe...

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou kunnen zijn dat als je Easy doet ze geen shotguns hebben.. Dus ik raad je aan om heroic of legendary te doen..:) is veeeeeel leuker

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    the xbox gamer, voordat je dingen vraagt stel ik voor dat je eerst zelf PROBEERT en ONTDEKT en GEDULD hebt...
    Shotguns komen in elke difficulty level voor en je hoeft niet bang te zijn dat je hem *misloopt*...

12. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben eindelijk ook beland bij level 6, idd 343 guilty spark. Ziet er goed uit, heb hem verder nog niet gespeeld. Na dit level komen toch nog 3 levels?

13. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    In Halo zitten 10 levels. Dus ja jij moet hierna nog 3 levels voltooien.

14. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina