Halo Level met die rare beestjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Megramons, 25 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Als je het gebouw in bent gegaan en na een tijdje weer uit en je komt goede troepen tegen waar moet je naartoe??:confused:

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Een stukje terug, dan de 2e links en dan als je langs dat ene gebouwtje komt die gassies doodschieten, daar kan je dan weer door. :{

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uh, was dat niet de 2de rechts en daarna rechtdoor bij de rotonde en dan kom je bij het gebouw met grote neonlicht waarop staat "grunt pimp hotel".

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooh check het ff alfast bedankt}:]

5. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dude...ze bedoelden het OVERDUIDELIJK sarcastisch. Maak eens goed duideljk waar je precies bent.

6. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je eigen mensen tegen komt, ren je naar boven en als je bij de oppvlakte (duurt niet lang) komt ren je door bosjes "licht" naar links. Als je in het open staat heb je aan je linkervoorkant een opening ren erheen, en verderop heb je een gebouw waar je moet zijn. (zoiets moest het zijn) Je hebt het toch over "343 Guilty Spark" het level :confused:

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    je hebt linksonder een radar in beeld man

Gewoon naar de gele vlekjes toelopen, hoe moeilijk kan dat zijn . . . |:-

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    (mierenneuk mode) het is een motion-tracker :D

heeft ie het nou over 343 guilty spark?

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja,dat lijkt me nogal duidelijk,na ja,je moet dan met die troepen weer naar buiten lopen tot je een soort hoge toren ziet en dan krijg je hulp(als je daar komt),ik wil niet meer zeggen,anders spoil ik het

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dude, elk Halo level heeft "rare beestjes", die worden ook wel "Covenant" genoemd....:{

LOL @ Eckie & Err0r :D

geen echt idee (wat een naam trouwens), houd de volgende keer ff het beleid in acht als je een topic opent:

Topictitels graag duidelijk houden: [Halo] Vast bij lvl 10 'The Maw'. Daarnaast uiteraard goed uitleggen waar je precies vastzit of wat je probleem is.

11. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk bedoeltie gewoon de 1e level anders had je de topictitel wel duidelijk gemaakt!

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hij bedoelt 343 guilty spark(hoe onduidelijk kan een vraag zijn:+)
    Naar lang nadenken wist ik dat hehe.Je komt naar buiten en je volgt je motion tracker maar eerst ga je met je mariniers ff alle andere beesten afschieten en blijf je troepen volgen(hoe er dan wel 1 in leven hey :+)

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hoppekee, topic gaat niet eens meer over de vraag van de topicstarter... We zitten allemaal te discussieren over welk level het is.

Het is geen spel van:"Welk level van Halo bedoel ik ?"

Topic closed, en voor de topicstarter als je je antwoord nog niet hebt geef ik je de kans om het goed te maken en een nieuwe goeie topic te openen met duidelijke titel & vraag..

(Als je niet weet hoe 't level heet kijk je ff waneer je campaign opstart en je profile laad hoe 't level heet...)

case closed . . .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina