ik wil ff weten wie al die liedjes van halo heeft, hoe die liejdus heten en waar die ze gedouwd heeft.
Kijk eens aan: Track # Title 1 Opening Suite 2 Truth and Reconcilliation 3 Brothers in Arms 4 Enough Dead Heroes 5 Perilous Journey 6 A Walk in the Woods 7 Ambient Wonder 8 The Gun Pointed at the Head of the Universe 9 Trace Amounts 10 Under Cover of Night 11 What Was Once Lost 12 Lament for Pvt. Jenkins 13 Devils...Monsters... 14 Covenant Dance 15 Alien Corridors 16 Rock Anthem for Saving the World 17 The Maw 18 Drumrun 19 On a Pale Horse 20 Perchance to Dream 21 Library Suite 22 Long Run 23 Suite Autumn 24 Shadows 25 Dust and Echoes 26 Halo Jaja, het zijn er heel wat. Je kunt ook gewoon voor 16 Eurootjes de cd kopen(mits je het echt wilt), want op Kazaa valt maar heel weinig te vinden.
Weet jij waar je hem kunt kopen in Nederland? Ik heb even gekeken bij FRS op internet maar daar hadden ze hem niet. Weet iemand waar je hem kunt halen?
Je moet kijken op Proxis.be, want bestellen op Amerikaanse sites is onhandig en Bol.com heeft 'm niet. Verder zou ik ook geen winkel weten, de Freerecordshop heeft 'm ongetweifeld niet.
Dat is 1 liedje van de Halo OST en een remix ervan. Wij bedoelen de hele cd met alle liedjes uit Halo, de OST dus.
Ja, waar koop je die cd dan?En heeft iemand nog een tip hoe je bij kazaa gelijk het hele album kan downloaden.
Die cd moet je bestellen over het internet, want die moet uit het grote verre Amerika komen. Aangezien ze op Bol.com zeggen dat ze 'm niet hebben, moet je kijken op de Belgische tegenhanger van Bol.com: Proxis.be. Daar hebben ze 'm wel en kun je 'm bestellen en dan komt ie met een beetje geluk binnen tien daagjes, via jouw brieven bus, jouw huis binnenvallen. Mijn tip voor Kazaa: ehh tja, misschien kun je het beste bestanden van één user verzamelen dan krijg je een beetje eenheid.
je kan ook is kijken op de site van halo zelf, staan enkele sketches zijn wel maar kort ma tis toch iets hé