ik heb halo lvl 10 the maw op legendary co-op gedaan, dat laatste stuk had je nu maar 5 min ipv 6 min op normal, na veel proberen kom ik dus in het gebied waar ik het laatste stuk moet lopen, had nog veel tijd over, ik dee verder niet schieten want alles liep achter mij, maar net voordat ik bij het schip was was ik dood, en me lijk vloog naar voren in het gebied waar ik moest eindigen(waar het eindfilmpje begint). dus ik was eigenlijk dood, maar toch weer niet enne, dat extra filmpje aan het eind stelt niks voor, een marine en een elite die vechten om een geweer(hebben ze bijde vast), die lui die staan naast de pillar of autumn op een paar kilometer afstand, dan zie je een paar explosies op de pillar of autumn, en dan zegt de marine "that's it baby, come here" ofzoiets, dan omhelzen ze elkaar
nee man.....op het laatste filpje..hoor je zoiets van...(ik weet het niet meer goed omdat het al een tijd geleden is) maar je hoort dan...dat ehm dat wijf (Cortana) zegt dan....mischien was dit wel de bedoeling om iedereen uit te roeien....en dan zegt (hoe heet die gozer (het hooffiguur) ) Nee ' het is pas net begonnen (it has only begon ! einde (hopelijk Halo 2) Laterz
Ik wist het ook nog niet (alleen op normal en heroic uitgespeeld), maar ik ga niet zeuren... Dan had je het maar niet moeten lezen
dat is toch nie zo erg? ik had helemaal uitgekeken naar dat 'andere filmpje'. k d8 dat je zo'n zwaar stoer filmpje kreeg, maar toen k um uitgespeeld had, kreeg je dat zielige filmpje te zien!
ja, maar als je heb download heb je hem niet eerlijk verdient, maar in lvl10 dat warthog racen op legendary is echt kei moeilijk