halo lvl 10 rare bug achtig iets

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 12 mei 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb halo lvl 10 the maw op legendary co-op gedaan, dat laatste stuk had je nu maar 5 min ipv 6 min op normal, na veel proberen kom ik dus in het gebied waar ik het laatste stuk moet lopen, had nog veel tijd over, ik dee verder niet schieten want alles liep achter mij, maar net voordat ik bij het schip was was ik dood, en me lijk vloog naar voren in het gebied waar ik moest eindigen(waar het eindfilmpje begint). dus ik was eigenlijk dood, maar toch weer niet :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

enne, dat extra filmpje aan het eind stelt niks voor, een marine en een elite die vechten om een geweer(hebben ze bijde vast), die lui die staan naast de pillar of autumn op een paar kilometer afstand, dan zie je een paar explosies op de pillar of autumn, en dan zegt de marine "that's it baby, come here" ofzoiets, dan omhelzen ze elkaar

2. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    nee man.....op het laatste filpje..hoor je zoiets van...(ik weet het niet meer goed omdat het al een tijd geleden is) maar je hoort dan...dat ehm dat wijf (Cortana) zegt dan....mischien was dit wel de bedoeling om iedereen uit te roeien....en dan zegt (hoe heet die gozer (het hooffiguur) ) Nee ' het is pas net begonnen (it has only begon ! einde (hopelijk Halo 2)

Laterz

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nej, dat is ook al in het filmpje van normal toch!

4. 100%Jean

100%Jean Guest

Ja het enige verschil is inderdaad de knuffelende marinier en elite

5. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    nou verrad je het voor anderen (niet voor mij OK)

BAD BOY!!! :'[

mzzl Munch and Abe

6. johnno

johnno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja lekker flauw.. nu weet ik t einde al grrr
    :'-(

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist het ook nog niet (alleen op normal en heroic uitgespeeld), maar ik ga niet zeuren... Dan had je het maar niet moeten lezen :)

8. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch nie zo erg?
    ik had helemaal uitgekeken naar dat 'andere filmpje'.
    k d8 dat je zo'n zwaar stoer filmpje kreeg, maar toen k um uitgespeeld had, kreeg je dat zielige filmpje te zien!:'-(

9. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em gewoon gedownload

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, maar als je heb download heb je hem niet eerlijk verdient, maar in lvl10 dat warthog racen op legendary is echt kei moeilijk

Deel Deze Pagina