Wil ff iets doms wat ik gedaan heb met jullie delen Was vanmiddag in Krefeld en daar is een mediamarkt en mijn oog viel op Halo voor slechts 24 euro 95, ikke dus gelijk kopen, thuisgekomen gelijk in mijn Xbox geramd en wat blijkt alles in het Deutsch . En ja ik had het gevraagd of het alleen de cover die in het duits was of het hele spel, neej zeiden alleen de cover voor de rest niets anders aan, dus wel, maar ja het maakt het spel niet minder tof
maar ja voor 24,95 mag ik niet klagen, speel voornamelijk in multiplayer, maar speelde net een stuk van de missie's en daar word vrolijk duits gekwekt ps:glückliche Jagd
Dat is toch juist schijt ? Je woont daar zeker te ver vanaf om te ruilen ? EDIT: tenzij de engelse versie natuurlijk duurder is ?
mátele otra vez oeps verkeerde knop Töten Sie ihn wieder ? /edit de ? is niet vetdedrukt dacht ik, maar dit is dus de vraag. Is dit de uitdrukking? Wat zeggen diet Duitsers? Zijn ze beleefd als zie iemand nog een keertje mollen of gaat het er netzo agri toe als de engelse versie?
ik woon er een half uurtje ofzo vandaan, dus dat valt wel mee, maar ja zoals ik al schreef speel vooral multiplayer en dan heb je alleen de menu-tjes in het Duits, en de gedachte dat ik 35 euro heb bespaard maakt me wel vrolijk
en qua beleefdheid heb ik nog opgemerkt, werd door de aliens wel voor Arschlog uitgemaakt (kl**tz*k) dus denk niet dat ze veel beleefder zijn
Sie sind überall Ik hoor het de grunts al schreeuwen Of deze Stehen Sie auf, also kann ich Sie wieder töten
Zal er wel rauw uitzien en horen dat het duits is. Ze zullen wel niet zeggen Aliën: HALT.... Controle allemaal in die rei Marinier: Jah, mar ich habe kindern Aliën: Jah unt,..... BAM BAM... Jets nicht mehr. Marinier: Go to the hell fucker.
een week spelen verder en het is allemaal heel normaal geworden, opvallende verschillen merk ik niet behalve het blauwe alienbloed maar de omzetting is keigoed gedaan en het sleept me net zo mee als de engelse versie die ik ook te leen had, taalgebruik is net zo grappig kortom, ik vind het geen miskoop meer