Halo met 4 controllers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Beat, 28 jun 2002.

1. Beat

Beat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 controllers en ik deed een deathmatch tegen mijn broertje en nu wil ik weten is het leuk met z'n vieren en heb je toch nog een goed overzicht als het scherm in vieren is want dan koop ik er twee controllers bij.

2. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 3 controllers en dat is al vet lachen, er is gewoon goed overzicht!!
    ga binnenkort maar es een vierde halen!!

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan hoe groot je beeldbuis is, is ie groot dan is het lekker te zien is t een kleintje kan je het beter laten.

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    Ja halo met zijn 3en en 4en is echt kut. echt kutbeeld.
    heel erg slecht. ik speel alleen maar fusion frenzy met zijn 3en. anders schaam ik me gewoon voor mijn xbox. dat die zo'n slecht beeld geeft.

5. chris

chris fat B!TCH

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het niet mee eens, ik heb een vrij grote tv, maar mijn graphix blijven optimaal, dat is bij pgr wel anders

6. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja o.a. bij pgr gaat de kwaliteit van de graphics DRASTISCH omlaag.

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb een sony (sorry vergeef me hahahahaha nee beeldbuizen kunnen ze maken) van 55 cm is het dan een beetje goed te zien met 4 players? met 2 players heb ik er totaal geen last van, maar met 4 kan dat veranderen.

8. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt gewoon aan de groote van je TV. Ik heb zelf nergens last van, maar uik heb dan ook een scherm van 83 cm :9

9. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    nee heur, kheb er zelf 1 van 51 cm, werkt gewoon goed je ziet alles, zelfs als je met een 37-er speelt doet ie het nog oke ... (moet jwe l op een 1/2 meter gaan zitten maar OK.... :D

Beat, je kan dus met een gerust hart 2 xtra controllers aanschaffen, veel plezier gegarandeerd en vooral m-player deatmatch is met 3/4 gewoon errug kewl ... Wanneer je nog een paar buddy's heb die er ook 1 hebben wordt et helemaal feest, dan kunje zelfs gaan lannen .... mjum! mjum! :p

mzzl Munch and Abe

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5

Volgens mij heb jij dan ECHT een kut TV want bij halo gaan bij de graphics nie omlaag bij halo, bij rally wel maar bij halo absoluut nie.

PS: ik zit niet 40 cm van me beeldscherm af maar wat verder

Deel Deze Pagina