[Halo] MP Ghosts op basis Blood Gulch

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha_Rix, 23 feb 2003.

1. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    [halo] Lol!!!

Ik was een beetje aan het klote met ghostjes toen ik merkte dat je bij blauwe basis (in Blood Gulch) aan de rechterkant
    (als je vanaf het midden van het level kijkt :))
    de schuine oprit naar het dak.
    Neem dan met een ghost een aanloop en rijdt dan hard en recht met dat ghostje het dak op :+:D....

Bij de andere ingangen lukt dat niet dus het zal een bug zijn.. maar wel een leuke:D

Kijk maar naar de foto die ik daarvan heb gemaakt..
    (ik moest hem linken --> was een beetje groot)
    http://www.geocities.com/tha_rix2003/halolol.jpg
    (misschien een beetje onduidelijk maar toch wel te zien)

2. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kende hem al, hijs wel koel

maar je pic doet het nie

3. ITNL

ITNL Guest

copy past in browser

4. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Met wat granaatjes en handigheid krijg je die warthog en tank ook het gebouwtje op

5. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Nu je het zegt,

maandje geleden ofzo was ik gewoon met mun neef Warthof Crashen aan het doen 8). Gewoon tegen elkaar botsen. Dus ik sta stil met die Warthog tege dat gebouw aan, komt hij met een rotvaart tegen mun zijkant aanrijden en ik vlieg in de lucht en land op dat gebouw.

Als ik ut nou kon opnemen.. :'-(

Maarja, tzag er echt kicken uit. :cool:

6. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging er ook een keer mee zitten klooien. Heb ik 4 ghosts en 2 warthogs erop gekregen. De tank is me nog niet gelukt wel heb ik hem een keer opgehangen aan het gebouwtje. Hij zat met1 van zijn 'bandbeschermers' vast tussen die pilaartjes de op de gebouwtjes staan.

7. Xstyle

Xstyle Guest

tank heb ik 1 keer erop gekregen, je moet een warthog achterstevoren tegen een basis "parkeren" en een aanloop nemen met de tanl. Dan rij je met de tegen tegen de warthog op en moet je gelijk helemaal naarboven kijken
    lukt echt:)
    http://halo.bungie.org

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    iemand al eens met een warthog in de boom op het rooie gebouw gekomen?

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Topictitel verduidelijkt.

10. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik binnekort een soort van apperaatje ga kopen waarmee nadat ik em op video heb gezet dan op de pc zet en dan online zet....

11. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm aangezien dit toch over de ghost en blood gulch gaat post ik het hier maar ipv een nieuwe thread te openen: vanmiddag speelde ik mp blood gulch maar toen zaten er alleen maar 2 warthogs in en geen ghosts?? Heb op een ander zn xbox gespeeld die sp nog nie heeft uitgespeeld (weet nie of dat uitmaakt) weet iemand hoe je ghosts er dan wle in krijgt?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat ligt aan wat voor MP game je start. In de instellingen van de MP game (die je zelf kan aanmaken) staat welke voertuigen aanwezig zijn.

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan in BG buitn het level geraken(dit is een groot grijs vlak boven de bergen,zkz cool om te snipen,rest kan bijna onmogelijk bij je geraken,maar als iemand XBC heeft wil ik het hem best wel laten zien,geloof me dit is zeer leuk :),die ghost word een soort banshee.

edit je kan met de ghost wel via de schuine vlakken op de daken,warthog lukt me niet zonder hem erheen te schieten,en die tank lijkt me onmogelijk

Laatst bewerkt: 24 feb 2003
  14. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    Leg dan eens uit hoe je dat doet??? lijkt me wel lachuh...
    ik heb geen XBC :confused: ...

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    ik kan het niet echt uitleggen ik maak wel is foto's en scan ze in,en daar boven is echt raar,met zo'n sniper bijvoorbeeld boven de bergen verw8en ze nooit :)

16. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar na de eerste 2 keer schieten volgens ze je kogels en dan zien ze je ook. En waarschijnlijk(correct me iff I'm wrong) kan je je dan ook niet meer goed verschuilen. Maar lijkt me wel geinig om een keer te doen.

17. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    wanneer kom je online op xbconnect... ik heet ok THA_RiX daar...

Deel Deze Pagina