[Halo] Multiplayer modes

Discussie in 'Algemeen' gestart door SijmeZ, 7 jul 2002.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Multiplayer van Halo is echt top, vooral de co-op. Maar ik heb maar twee controllers, dus het split-screen gebeuren is niet altijd leuk. Rally doe ik weleens, maar verder heb ik geen leuke multiplayer-modes ontdekt. Nou hoorde ik dat je er zelf ook kunt maken, dus is mijn vraag:

Wie heeft er een toffe 2 player splitscreen multiplayer mode gemaakt?

Vertel me hoe het werkt, hoe je het hebt ingesteld en nog wat leuke bijschriften. Ik ben benieuwd...

2. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    rocketball

oddball met rockel launchers...level: hang 'm high
    5 minuten wins

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    is dat ook leuk met z'n tweeen?

4. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Paranoid: Eentje zichtbaar de rest onzichtbaar als de zichtbare fragt krijgt hij/zij een punt als een onzichtbare fragt word hij/zij zichtbaar. 15 punten om te winnen.

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    he rego, krijgt de onzichtbare dan ook een fragpunt erbij? zo nee, hoe stel je dat allemaal in? ben nog niet echt een expert in dat..

6. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste nee anders is het alleen een nadeel als je zichtbaar bent.
    Maar je moet gewoon oddball instellen en dan een beetje rondkijken. Ik weet het ook niet precies

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    jep tis gelukt thnx rego en cyber, zijn best leuke game-modes. ik heb er zelf ook eentje, is vooral leuk met z'n tweeën:

naam: Incoming (voor rocket) en Boardsniper (voor sniper)
    type: Slayer
    guns: rocketlaunchers of snipers
    kills: 10 tot 15 kills, hangt af van hoe lang je het wilt hebben
    uitleg: de level boarding action bestaat uit twee delen: de rode kant en de blauwe kant. elk niveau heeft z'n eigen nummer. zorg dat je ieder aan een verschillende kant staat, en zeg op welk niveau je bent (bijv. blauw 4). zoom in (10x met sniper, 2x met rocketlauncher) en zoek het gehele niveau af. eenmaal gevonden is het een kwestie van goed schieten (sniper) of goed inschatten (bij een rocketlauncher heeft de tegenstander tijd om weg te lopen, goed inschatten waarheen hij loopt is dus belangrijk). is erg leuk om te doen.

Laatst bewerkt: 12 jul 2002
  8. Flood

Flood Guest

ik heb er ook 1...heb hem abc genoemd omdat ik niks kon verzinnen :D

Het is eigenlijk zo te zien een mix tussen rocketball en paranoia:
    Iedereen heeft een rocket launcher en je speelt dus oddbal. Maar iedereen is onzichtbaar, totdat iemand de skull pakt dan wordt die zichtbaar en gaat die langzamer lopen..radar staat uit maar de degene die de skull heeft krijgt zo'n navigatie punt:
    het is dus prijsschieten...probeer maar is echt leuk

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    thnx flood, is lachen om te doen... ik ga voor m'n verjaardag 2 controllers vragen dus ff met z'n vieren haloën :9 :9. ga ff een gamingparty geven, zo'n knakker neemt z'n ps2 mee en dan met 6 gozers hele avond gamen (jammer dat hij geen xbox hebben, anders halo - system link :eek: ).

maar goed flood, een naam mmmm laat me ff denken, het is meer een (goede) aanpassing van rocketball, iets van rocket predator (als het past, je ken ampers een goeie naam verzinnen of het balkje is weer vol)

kheb net ff geprobeerd, kheb maar rocket ball als naam aangehouden want het past (weer) niet.

10. Flood

Flood Guest

misschien iets als blast hunter? Blast = rocket launcher en Hunter = omdat als iemand de skull heeft je er met zijn alle achteraan gaat.

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een paar: (niet leuk voor 2 maar wel voor veel)

Silent war: iedereen is onzichtbaar en heeft shotgun en maar 50 health en geen shield, vooral leuk in longest)

Mafia: Iedreen heeft een target (vergeet niet in te stellen dat je targets ziet met iets erboven in plaats van iets ghârs op je radar) en moet die killen, alle wapens, ik zelf vind hem niet zo leuk :)

Ablast: Mijn faforyte, iedreen heeft 150 health en alleen rocket launcher alle vihecles Chaos!! Vooral leuk in blood Gulch

:D

12. Flood

Flood Guest

ok wachte ff ik ga er nu ter plekke 1 verzinnen:

OK ik weet ofhet leuk is, maar het lijkt me super moeilijk...
    Iedereen heeft een target maar ook iedereen is onzichtbaar, je hebt alleen je radar aanstaan. Dus je moet maar hopen dat je 'm een beetje goed raakt en dat het de goeie is...anders een punt eraf. Volgens mij is dit leuker om te spelen dan om het te lezen..ik denk vooral als je met 4 man speeltleuk is omdat je dan elke keer weer zit te hopen dat je maar de goeie geraakt hebt
    ik noem 'm:
    ShallIshoot?

13. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen...onzichtbaar is niet echt onzichbaar

Je kan de andere players makkelijk zien...ookal zijn ze onzichbaar...of ligt dat nou aan mij???

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hangt van het level, plaats en tv-instellingen af vind ik.

15. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    hangt volgens mij vooral van de kleur van het mannetje af...

als je met een wit mannetje speelt vanlt deze onzichtbaar veel minder op, dan als je met een rood mannetje speelt.

16. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet ik onthouden, ik wordt voortaan wit :)

17. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    he flood, hoe stel je in dat als je de verkeerde schiet dat er een punt vanaf gaat? of kan dat gewoon niet (ben het nooit tegengekomen namelijk).

he xguus, hoe stel je in dat iedere speler een andere target krijgt? en ik weet een leukere naam voor mafia en ablast, namelijk hitman (of assasin) en blast away!

btw ken je ook instellen dat er géén onzichtbare upgrades in het veld liggen?

18. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1 aan Flood: nee dat kan niet
    Vraag 2 aan mêh: je doet gewoon "slayer" aankliken dan krijg je daarvan de opties, moet je (uit mijn hoofd) even Kill in order ofzo volgens mij de 2e op "yes" doen en dan klaar. Vergeet niet dat je met NAV poits moet werken i.p.v. motion tracker!

19. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar ff OK of niet OK ofzo :D

20. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zeg niet Niks!!!

Deel Deze Pagina