Dit vraag ik me al tijden af... Wat doen jullie met halo nadat jullie het helemaal hebben uitgespeeld?
Op Legendary gaan uitspelen, tijdje laten liggen, weer zin krijgen, opnieuw de coole (buiten)levels spelen, multiplayer natuurlijk
Hee WouteR!!!! Trug van vak? Hoest? En wat ik doe na Halo? Halo: the fall of Reach lezen!!! Nou ja... nog niet, hij moet nog binnenkomen...
Gewoon een tijdje laten liggen dan op andere moeilijksheid graad, met je vrienden multiplayer of co-op. ander spel kopen en dan als je dat uitgespeeld hebt of het gaat vervelen haal k halo weer tevoorschijn. Met vrienden blijft het fun
Als onderzettertje van 70 Euro gebruiken natuurlijk !!! Nee, serieus. Gewoon af en toe een leveltje eruit pikken en effies knallen om in vorm te blijven....
beetje met de warthog gaan kloten jumps maken etc. wat dingen uitproberen die op halo sites staan. je kan je er nog wel mee vermaken hoor (lekker de grasprieten gaan bestuderen)
beetje online spelen enzo... maar deed ik al voordat ik hem uitgespeeld had Hoe bedoel je online????????
ik en mijn broertje doen warthogging met elkaar tegen een warthog aanrijden en als je eruitvalt moet de andere proberen je dood te rijden. Om ter eerst aan 7 kills best wel tof, en je kunt de prachtigste jumps eruit persen
Zoals de meeste hiero tijdje laten liggen, en dan weer ff lekker knallen, heb het toevallig vanmiddag nog ff gespeeld.
Halo doe ik zeker niet weg.Ik hoop nog steeds om eens een vette lan te spelen.Zijn er gamers uit het GENTSE(Belgie)die daarvoor te vinden zijn?