Van de week zijn de nationale HALO kampioenschappen ten einde gekomen in Amerika. Degene die zich de beste HALO speler van Amerika mag noemen is : tam tam tam tam 1. Dustin Langton (-hpDarkman). Manhattan, KS* die lijst van de beste 8 zag er zo uit : 1. Dustin Langton (-hpDarkman). Manhattan, KS 2. Ricco Lopez (MOB MASTA). Milpitas, CA 3. Ben Van Hauer (bVANc). Golden Valley, MN 4. Aaron Martin (Bigsause). Three Rivers, MI 5. Eric Turk-Otero (DM). San Antonio, TX 6. Doug Fabrizio (Strangpurple). Park Ridge, NJ 7. Joe Larama (KissCharlie). Vancouver, WA 8. Craig Cook (dasoldier). Sand Springs, OK foto van de nr's 2-1-3 : de Hoofdprijs (beker) : Sweet , nu heft de nr1 ook een mooi tv'tje thuis staan
Hehe beste halo speler... dan heb je toch geen uitdaging meer, lekker saai maar ook wel cool met zo'n beker of wat het ook is. Die 1e foto staan nr. 2-1 stoer met hun hande in hun broek en nr.2 net ernaast, zeker versuft dat ie niet nr. 1 is geworden .
Ik zou me meteen met die eerste 5 afspreken om een clan te worden dan kan je pas big money verdienen op world cyber games ofzo.
jammer dat zij eerder xbox live hebben anders had je natuurlijk zijn naam kunnen jatten en dan durfde niemand meer met je te spelen
dan wordt je geld geboden om bij mensen in de clan te komen. ik word dan -hpdarkman dat heeft niemand door.