Aangezien dit mijn eerste post is weet ik niet of ik dit wel in het goede gedeelte van het forum zit maar goed. Mijn vraag is als je op bv normal speelt krijg je dan andere (of uitgebreidere) filmpjes in vergelijking met easy of heb ik dat verkeerd op gemerkt.
Welcome to the community!, maar zoiets moet je in de centrale HALO-thread vragen. Tip: lees de FAQ (Frequently asked questions) Ook altijd eerst even zoeken naar het antwoord met de zoekknop, om zo het forum 'clean' en makkelijk te houden, eerst zoeken, en dan pas vragen.
Er is geen centrale Halo thread apo. Je krijgt pas een ander eind filmpje als je het spel op Legendary uitspeeld
srry vin 't nogal logisch om daar vanuit te gaan, het grootste en bestverkopende xboxgame, en die heeft geeeejn thread!
Halo is ook al oud en er is al zo veel over geluld. (niet dat het spel slecht is hoor!) daarom heeft het denk ik geen centrale thread
nee das nie waar. Als je The Maw op legendary haalt krijg je wel een iets anders (en grappiger) eindfilmpje, maar de rest is allemaal gelijk
Het intro filmpje is bij elke moeilijkheidsgraad anders. Op een gegeven moment heb je die Sergeant (neger). Damn ik zou de naam nou moeten weten na het lezen van Halo: The Flood . In het intro filmpje zie je hem in ieder geval tegen zijn squad praten. Dat is bij elke moeilijkheidsgraad anders.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er niet een beter reward ssytem in Halo zit. Dan heb je, na uren en uren spelen het hele spel op legendary uitgespeeld, krijg je 6 seconden extra film. ALs je bijvoorbeeld dingen voor de MP had kunnen winnen, zoals wapens, of nog beter, covenant characters, zou het spel nog beter zijn...
niet eens 6 seconden extra, maar 6 seconden anders, echt zielig van ze, alleen ik vind dat er weinig spellen zijn die opslaan je: accuracy, headshots en zo, zoals bij MOHAA, dan zie je headshots, beenshots en zo
Ik heb het boek al gelezen. Wat bedoel je eigenlijk? Enne die 'neger' heet (dacht ik) Sergeant Johnson.
Volgensmij heette die neger Sarge. Dat stond dacht ik op Truth & Reconcilliation (de Halo site, niet het level).
http://www.bungie.net/perlbin/blam.pl?file=/site/1/site/halo/features/outtakes_03.html Hier staat overal Pvt. (private), Sgt. (Sargeant dus) maar bij sommige staat alleen de naam. Bij Mendoza, Jenkins en Sarge!
't is heus niet echt z'n naam, naam wordt gegeven in Halo: The Flood, maar die heb ik ff niet bij de hand hier
In het boek staat dat als de MasterChief (in het tweede level van het spel) bij dat eerste gebouw aankomt, er een gevecht is. Als hij iedereen heeft neergeschoten komt er een soldaat die "sarge" roept. En er komt een 'neger' op de MasterChief aflopen, die de MasterChief herkent als sergeant "johnson". Net ff opgezocht in het boek.
Conclusie van deze tread -> je krijgt een 6 sec verandert clipke als je Halo uitspeelt op Legendari! -> En de neger sergant noemt Johnson