Nieuwe wapens na uitspelen halo?? Ik zit hier op een site te kijken en daar staat dat je nieuwe wapens kan krijgen als je het uitgespeeld hebt volgens mij klopt het niet, heeft iemand dit al geprobeert? Dit is de manier: Als je het spel uitgespeelt hebt (in legendary mode) dan zal je kunnen schieten met een nieuwe gun maar dat hoeft niet, in het eerste level zal je naar de hoogste top van de berg moeten gaan voor dat wapen. Wacht terwijl je op start drukt voor een tiental seconden en je zal zien dat je een wapens zal krijgen dat je nog nooit eerder gezien hebt. Draag 3 wapens : Versla het spel op legendary mode Krijg 2 nieuwe wapens : Versla eerst de makkelijkste setting. Nadat versla de hardste mode in 3 uur zodat je 2 nieuwe geweren krijgt. volgens mij klopt hier geen zak van maar voor de zekerheid wil ik dit toch ff controleren. Greetz
Volgens mij niet! Maar je krijgt wel een ander eind filmpje als je halo uitspeelt op de moeilijkste stand
Ik had wel al eerder iets gehoord over dat je daarna 3 wapens kon dragen. Ik heb hem trouwens vanmiddag uitgespeeld in legendary!!!!! Ik lag echt in een deuk van dat xtra legendary stukje eindfilmpje. Maar waarom zouden zo moeilijk doen voor dat xtra wapen das toch zonde van hun tijd kunnen ze hem beter gewoon in een keer in dat spel zetten dat is stukke beter voor dat spel en dat weten ze bij bungie zelf ook wel. Is wel jammer anders had ik bij MP wel een voorsprong gehad op mijn tegenstanders Sniper. RL en shotgun!!!!!